تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی سریال «داریوش» با بازی و کارگردانی هادی حجازی‌ فر + زمان پخش و تیزر

سریال داریوش یکی از جدیدترین سریال‌های تولید شده در شبکه نمایش خانگی به شمار می‌آید که این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه قصد داریم به معرفی این سریال به کارگردانی هادی حجازی‌فر بپردازیم.

سریال داریوش

سریال داریوش به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر ساخته شده است. نوید محمودی تهیبه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد و سریال بر روی پلتفرم فیلم نت قرار می‌گیرد. پس از پخش موفق سریال پوست شیر در پلتفرم فیلم‌نت، هادی حجازی‌فر که پیش از این با نقش‌آفرینی‌های خود توجهات را جلب کرده بود، بیش از پیش مورد تایید قرار گرفت. همچنین تیم بازیگری مجموعه پوست شیر هم بسیار مورد توجه واقع شدند و  و این باعث شد که حجازی‌فر به فکر ساخت یک سریال  با ترکیبی آشنا و البته با همکاری تهیه‌کننده سریال پوست شیر بیافتد.

هادی حجازی‌فر در سریال داریوش بازیگران سریال داریوش

هادی حجازی‌فر در نقش داریوش، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک بازیگران این سریال هستند.

سحر دولتشاهی در سریال داریوش خلاصه داستان سریال داریوش

سریال داریوش درباره سرگذشت شخصیتی به نام داریوش را به نشان می‌دهد‌. سال‌ها پیش داریوش اشتباهی مرتکب شده که منجر به فرار او به کشور ترکیه شده است. حال بعد از سالیان درازی که گذشته، دوستش به او اطلاع می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته و می‌تواند به ایران برگردد. اما این بازگشت داریوش را در مسیری دشوار قرار می‌دهد. او با پیشنهاد افشا کردن محلی که طلاهای پانزده سال پیش را پنهان کرده بود روبه‌رو می‌شود. آیا این دامی برای داریوش است؟

ژیلا شاهی در سریال داریوش زمان پخش سریال داریوش

سریال داریوش یک درام و اجتماعی است که قرار است به زودی از پلتفرم فیلم نت پخش شود و گفته شده روزهای چهارشنبه ساعت ۸ صبح روی این بستر قرار می‌گیرد. تعداد قسمت های سریال داریوش ۱۳ قسمت اعلام شده است‌.

محسن قصابیان در سریال داریوش عباس جمشیدی‌فر در سریال داریوش پوستر سریال داریوش

بلافاصله بعد از پایان سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم، از پوستر سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، رونمایی شد تا مخاطبان از همین حالا منتظر تماشای این محصول جدید در شبکه نمایش خانگی باشند.

پوستر سریال داریئش تیزر سریال داریوش

جمعه ۲۵ خرداد از اولین تیزر رسمی این سریال رونمایی شد و براساس این تیزر خود هادی حجازی‌فر در نقش داریوش ظاهر شده و باید دید که آیا می‌تواند این شخصیت را نیز مانند کاراکتر نعیم در سریال پوست شیر تماشایی ایفا کند.

صدای داریوش در سریال داریوش

گفتنی است سریال داریوش هم مانند مجموعه «پوست شیر» که از صدای ابراهیم حامدی (ابی) بهره برده بود، سراغ خواننده‌ای دیگر رفته و سازندگان این مجموعه از محبوبیت نام و صدای داریوش اقبالی؛ از خواننده‌های مطرح ایرانی استفاده کرده است. این سریال از عبارت «تو برو سفر سلامت» و آهنگ خاطره‌انگیز «یاور همیشه مومن» داریوش، برای تیزر و تبلیغات استفاده کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی سریال «داریوش» با بازی و کارگردانی هادی حجازی‌ فر + زمان پخش و تیزر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..