تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور کارشناسی‌ ارشد

علی صدر با اعلام این خبر گفت: معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص یا بورسیه در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ که اسامی آنها اعلام شده است برای اطلاع از مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش از امروز دوشنبه ۴ تیر ماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه مورد نظر اعلام شده مراجعه کنند.

وی افزود: عدم مراجعه برای شرکت در مراحل پذیرش، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تأکید کرد: آن‌دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته‌محل‌های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته‌های شرایط خاص و بورسیه را داشته‌ یا حداقل نمره علمی لازم برای معرفی مرحله مصاحبه این رشته ها را نداشته‌اند، در فهرست معرفی‌شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند.

وی در مورد شرایط پذیرش در مجموعه های امتحانی دارای شرایط خاص، گفت: گزینش نهایی از بین متقاضیانی خواهد بود که نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شده باشد و متقاضیان لازم است شرایط و ضوابط اختصاصی موسسه دارای شرایط خاص یا دستگاه اجرایی بورس دهنده را نیز داشته باشند.

صدر به متقاضیان توصیه کرد اطلاعیه منتشر شده در مورد اعلام اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کد مجموعه‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

برای مشاهده اطلاعیه اعلام اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کد مجموعه‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه و زمان و محل مصاحبه یا برگزاری آزمون عملی یا پروژه تشریحی در کد مجموعه‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ ،۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

برای ورود به سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور کارشناسی‌ ارشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..