تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط پیش‌فروش دنا پلاس دنده‌ای شش سرعته اعلام شد [تیر 1403]

ایران‌خودرو با انتشار یک بخشنامه جدید، شرایط پیش‌فروش دنا پلاس دنده‌ای با گیربکس شش سرعته را برای تیرماه 1403 اعلام کرد. براساس بخشنامه ایران‌خودرو، دنا پلاس دنده‌ای با موعد تحویل بهمن و اسفند سال جاری به متقاضیان عرضه شده است.

متقاضیان خرید دنا پلاس شش سرعته دنده‌ای با موعد تحویل تابستان 1403 در قالب سامانه یکپارچه، قادر به بهره‌گیری از این شرایط هستند. ایران‌خودرو به متقاضیان 10 روز فرصت داده است تا با تکمیل وجه، ثبت‌نام خود را قطعی کنند. مشتریان برای تکمیل وجه نیز باید به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کنند. ایران‌خودرو برای متقاضیان خرید دنا پلاس دنده‌ای پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است و پس از ارسال پیامک، این بخشنامه روی سایت ایران‌خودرو فعال شده است.

شرایط پیش‌فروش دنا پلاس دنده‌ای، تیر 1403: خودرو رنگ‌های موجود تحویل بهمن 1403 تحویل اسفند 1403 دناپلاس EF7P شش سرعته سفید، مشکی، نقره‌ای تیتانیوم، خاکستری، نقره‌ای متالیک پیش پرداخت: 2,791,725,000 پیش پرداخت: 2,512,552,000 پیش‌فروش دنا پلاس

دنا پلاس دنده‌ای شش سرعته، تیپ جدید این خودرو است که می‌توان گفت جایگزین دنا بورسی شده است. اصطلاح دنا پلاس بورسی برای نسخه‌های خاصی از دنا به کار می‌رود که طی سال 1401، در بورس کالا عرضه شدند. این خودروها فاقد رینگ آلیاژی بودند و چند آپشن دیگر نیز از روی آن‌ها حذف شده بود.

درحال‌حاضر دنا پلاس دنده‌ای شش سرعته، تیپ پایه در خانواده محصولات دنا پلاس به شمار می‌آید. قیمت این خودرو هم‌اکنون 558 میلیون و 150 هزار تومان اعلام شده است. البته این قیمت، نرخ رسمی کارخانه است. برای خرید دنا پلاس دنده‌ای از بازار آزاد باید 820 میلیون تومان بودجه کنار بگذارید.

گیربکس شش دنده به‌کاررفته در دنا پلاس، نخستین‌بار روی رانا پلاس پانوراما نصب شد. پس از مشاهده بازخورد مثبت مشتریان، ایران‌خودرو این گیربکس را روی محصولات دیگری ازجمله تارا و دنا پلاس نیز نصب کرده است. استفاده از این گیربکس باعث کاهش دور موتور هنگام حرکت در سرعت‌های بالا می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط پیش‌فروش دنا پلاس دنده‌ای شش سرعته اعلام شد [تیر 1403]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..