تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات حق تعیین سرنوشت و صحنه تأثیرگذاری برای آینده کشور است

حسن عسکری در جلسه جهاد تببین انتخابات در میجد روستای سواریان از توابع بخش سیروان شهرستان سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: از دست دادن رئیس جمهور مردمی و دغدغه‌مند ضایعه‌ای بزرگ بود که رخداد آن در هر کجای دنیا باعث بحران شود، اما در ایران با نعمت وجود ولایت، آرامش و امنیت در جامعه حاکم بود و در مسائل مردم خللی ایجاد نشد.

فرماندار سنندج به دستاورد‌های رئیس جمهور شهید اشاره کرد و گفت: ایشان توجه ویژه‌ای به کردستان داشتند و در سه سفر به استان مصوبات پر خیر و برکتی برای کردستان به ارمغان آورد.

وی، حل مشکل آب شرب سنندج و افتتاح پروژه راه آهن سنندج را از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین دستاورد‌های سفر شهید رئیسی به کردستان نام برد و افزود: ایشان روحیه جهادی داشت و پیگیر مشکلات مردم بود، اعتقاد راسخ داشت که رضایت خدا در صورتی محقق می‌شود که بندگان خدا راضی باشند.

عسکری در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره داشت و گفت: انتخابات حق تعیین سرنوشت و صحنه تأثیرگذاری برای آینده کشور است.

فرماندار سنندج با بیان اینکه دشمنان ما شبانه روز برای تفرقه افکنی و جلوگیری از پیشرفت ایران تلاش می‌کنند، گفت: باید از خودمان بپرسیم که چرا دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات هزینه می‌کند؟

وی تأکید کرد: یقین بدانید حضور پررنگ مردم در انتخابات منجر به تشکیل یک دولت قوی می‌شود که در صحنه بین المللی قدرت چانه‌زنی خواهد داشت و انسجام و برادری در چنین جامعه‌ای بیشتر می‌شود.

عسکری اذعان کرد: هیچ مشکلی در جامعه حل نمی‌شود مگر اینکه مردم خود در صحنه حضور داشته باشند علاوه بر آن حضور مردم در انتخابات مطمئنا باعث ناامیدی دشمن می‌شود.

فرماندار سنندج به اقدامات مثبت دولت سیزدهم در حوزه روستا‌ها اشاره کرد وگفت: در طول سه سال گذشته اولویت اصلی بر حل مشکلات روستاییان قرار داده شد.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه ۱۵ درصد جمعیت استان در روستا‌ها قرار دارد، اما ۷۰ درصد اعتبارات کمیته برنامه ریزی به این ۱۵ درصد اختصاص یافته و تبعیض مثبت قائل شده ایم.

عسکری با تأکید بر اینکه مت مسئولان پشت میز نشین فقط برای نوکری و خدمت مردم در جایگاه هستیم نه برای فخر فروشی، ادامه داد: توجه ویژه‌ای به روستا‌ها داریم چراکه افراد در روستا‌ها تولید کننده هستند و به جامعه کمک می‌کنند.

فرماندار سنندج به مردم بخش سیروان وعده داد که جاده روستایی در بخش سیروان تا پایان فصل عمرانی توسعه می‌باید و همچنین در طرح‌های هادی نیز اقدامات مثبتی خواهیم داشت.

وی، لازمه انجام اقدامات مثبت و توسعه استان و کشور را لازمه حضور مردم بیان کرد و گفت: یکی از جلوه‌های این حضور، انتخابات است و حضور پررنگ مردم دستاورد‌های های مختلف در جنبه‌های مختلف دارد.

عسکری تاکید کرد: در انتخاب رئیس جمهور باید هوشیار باشیم و با توجه بر ویژگی‌های شهید رئیسی کاندیدای اصلح را برگزینیم.

فرماندار سنندج گفت: رییس جمهور آینده با تصمیمات کلان می‌تواند برای مردم نفع داشته باشد.

وی بیان کرد: در صحنه انتخابات و برای آینده مملکت کسانی که رای نمی‌دهند بیشتر مورد اتهام هستند چراکه در این زمینه سهم خود را ادا نکرده است و ما باید مردم را توجیه کنیم که حضور در انتخابات در آینده مملکت و فرزندانمان تاثیر گذار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات حق تعیین سرنوشت و صحنه تأثیرگذاری برای آینده کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..