تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری در کردستان

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان افزود: هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای به صورت شهری، روستایی، ثابت و سیار برای اخذ آرا در استان تعیین شده است.

محمد رضایی افزود: شعب اخذ رای در دورترین نقاط روستایی نیز مستقر خواهد شد و در روستا‌های با جمعیت کم با صندوق سیار در ساعت مشخصی، آرا مردم اخذ خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۰ فرمانداری و ۲۱ بخشداری به عوان مراکز حوزه‌های انتخابات فعالیت خود را همزمان با دستور وزارت کشور آغاز کردند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان به بحث تبلیغات نامزد‌ها و حامیانشان اشاره و با بیان اینکه تاکنون تخلفی گزارش نشده است، گفت: ستاد تبلیغات امسال در ریاست جمهوری به صورت متمرکز بوده و صدا وسیما با برنامه ریزی خوب و بسیار منسجم در بحث شناسایی و معرفی نامزد‌ها بسبار موثر عمل کرده است.

رضایی با اشاره به اینکه ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در استان فعالیت خود را آغاز و برخی نیز هنوز فعال نشده اند، اضافه کرد: ستاد‌های تبلیغاتی زیر نظر ستاد انتخابات و هیات‌های اجرایی مشغول به فعالیت هستند و دستورالعمل‌ها در خصوص نحوه تبلیغات به آنها اعلام شده و به صورت مستقیم با فرمانداری‌ها ارتباط دارند.

وی در ادامه سخنانش به روز رای گیری اشاره و اظهار کرد: چند دوره است که رای گیری الکترونیکی انجام می‌شود، اما تمام الکترونیک نیست؛ یعنی تعرفه‌ها به صورت دستی نوشته و ثبت می‌شود؛ بنابراین فرایند به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان ادامه داد: برای روز رای گیری، مردم حتما شناسنامه یا کارت ملی هوشمند همراه داشته باشند، ضمن اینکه کارت ملی قدیمی اعتبار ندارد.

به گفته رضایی، شناسنامه رای دهندگان ممهور نمی‌شود و اثرانگشت و کد ملی در سامانه ثبت خواهد شد و روز هشتم تیرماه، ساعت ۸ صبح تمام شعب، آماده اخذ رای از مردم هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..