تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتابخانه ملی: درست است؛ به ستاد پزشکیان، سالن ندادیم چون صداقت نداشتند!

به گزارش خبرآنلاین روزنامه ایران نوشت:در این اطلاعیه آمده است: روز شنبه دوم تیرماه شرکت لیان پرگاس باتاب به کتابخانه ملی مراجعه و تقاضای بهره‌برداری از سالن‌ها به منظور نشست هم اندیشی غذا و دارو می‌نماید. پس از اطلاع از اینکه هدف از این برنامه نشست تبلیغاتی مربوط به انتخابات بوده به دلیل بیان خلاف واقع شرکت لیان پرگاس باتاب و اصولاً این موضوع که معلوم نیست ربط آن با غذا و دارو چیست و پنهان کردن هدف از اجاره سالن، به نماینده شرکت مربوطه اعلام شد که به دلیل عدم صداقت در بیان موضوع اجاره و با توجه به اینکه حفظ امنیت و انتظامات چنین برنامه‌ای بدون اطلاع از محتوای آن مخاطراتی را به همراه داشت و ضمناً قرارداد هنوز به امضای نهایی طرفین نرسیده بود، منتفی شد.

21302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتابخانه ملی: درست است؛ به ستاد پزشکیان، سالن ندادیم چون صداقت نداشتند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..