تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت شهادت استواریکم مسعودی تبار

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی شهادت مدافع امنیت استواریکم کامران مسعودی تبار جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان شادگان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت شهادت استواریکم مسعودی تبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی در این پیام آورده است: شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.

وی افزود از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت کننده عزم استوار نیرو‌های انقلابی و الهام بخش هویت ملی ما بوده است، بی تردید شهادت افتخار آمیز این شهید والا مقام به خادمان مردم انقلابی ایران، در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی، روحی تازه بخشیده و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرور آفرین وی و تحقق اهداف عالی اش مصمم‌تر خواهد ساخت.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد : اینجانب شهادت فرزند برومند این ملت را به ساحت حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم ولایتمدار استان خوزستان و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک شهید والامقام کامران مسعودی‌تبار جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان شادگان را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت شهادت استواریکم مسعودی تبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..