تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صاحبان خودرو توقیفی بخوانند / رفع توقیف در نزدیکی عید غدیر

 به گزارش رکنا: مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: به مناسبت عید غدیر خم، بنا بر تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور و به منظور افزایش رضایتمندی عمومی، تعداد ۸۰۰۰ دستگاه خودروی توقیف شده در پارکینگ به علت تخلف کشف حجاب ، رفع توقیف شدند و پیامک اطلاع رسانی نیز برای مالکین محترم ارسال گردید. مالکین گرامی با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ یا از طریق اپلیکیشن پلیسِ من https://police-man.ir (بصورت غیر حضوری) می توانند نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام نمایند.

ضمناً این طرح شامل اشخاصی که تا روز عید غدیر، خودروی خود را به پارکینگ منتقل نمایند نیز می‌گردد و همان روز نیز می‌توانند اقدامات دریافت خودروی خود را انجام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صاحبان خودرو توقیفی بخوانند / رفع توقیف در نزدیکی عید غدیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..