تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیوی قاب منتسب به آیفون 16، طراحی این گوشی را تأیید می‌کند [تماشا کنید]

یکی از سخت‌افزارهای موردانتظار برای ادامه 2024، گوشی آیفون 16 است که احتمالاً سپتامبر (شهریور-مهر 1403) معرفی و عرضه خواهد شد. اکنون با نزدیکی به این تاریخ، گزارش‌های مختلفی از این گوشی منتشر می‌شود؛ یکی از این گزارش‌ها که اخیراً در فضای مجازی در دسترس قرار گرفته، طراحی این آیفون را نمایش می‌دهد. هرچند درباره طراحی این دستگاه اخباری در گذشته نیز به گوش می‌رسید اما حالا ویدیویی از قاب منتسب به آیفون 16 ما را بهتر با طراحی احتمالی این گوشی آشنا می‌کند.

ویدیوی کوتاهی از قاب iPhone 16 توسط «UniverseIce» که یکی از منابع آگاه دنیای فناوری است، در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده. این ویدیو رسمی نیست ولی نشان می‌دهد طراحی این موبایل با شایعات قبلی تطابق دارد.

در این ویدیو، قاب آیفون 16 را مشاهده می‌کنیم؛ این قاب نسبت به اندازه آیفون‌های استاندارد کمی بزرگ‌تر است؛ بنابراین احتمال دارد متعلق به آیفون 16 پلاس باشد. البته این احتمال وجود دارد که اپل تصمیم گرفته باشد آیفون 16 معمولی را کمی بزرگ‌تر بسازد؛ بنابراین شاید این قاب مربوط به مدل استاندارد یا همان معمولی باشد.

اندازه احتمالی نمایشگر‌های سری آیفون 16

قضاوت اندازه این دو آیفون از روی این کلیپ کمی دشوار است، بااین‌حال شایعاتی درمورد اندازه صفحه‌نمایش آیفون 16 پلاس وجود دارد و طبق آنچه تاکنون شنیده‌ایم، اپل احتمالاً امسال اندازه نمایشگر تمام مدل‌های آیفون را تغییر می‌دهد؛ بنابراین شاید حتی آیفون 16 پرو مکس نمایشگری بزرگ‌تر از 6.9 اینچ داشته باشد.

چه این قاب برای آیفون 16 باشد، چه آیفون 16 پلاس انتظار می‌رود طراحی کلی هر دو گوشی یکسان باشند. تفاوت‌های بین این دو گوشی باید در زمینه اندازه صفحه‌نمایش و جزئیات سخت‌افزاری، ابعاد و ظرفیت باتری باشد.

در این ویدیو می‌توانید چینش عمودی دوربین را که قبلاً شایعه شده بود، مشاهده کنید. همچنین ظاهراً باتوجه‌به این قاب، دکمه جدید Capture که برای همه مدل‌های آیفون 16 عرضه می‌شود، نیز روی این دستگاه وجود دارد. اگر شایعات صحت داشته باشند، این دکمه جدید به کاربران کنترل بیشتری در نحوه عکس‌برداری و فیلم‌برداری می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیوی قاب منتسب به آیفون 16، طراحی این گوشی را تأیید می‌کند [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..