تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چطور در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ویپاد وام بگیریم؟

چطور می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام گرفت، شرایط این وام‌ها چیست و چگونه می‌توان با کمترین دردسر به تسهیلات بانکی دسترسی پیدا کرد؟

تجربه‌ی زندگی در شرایط سخت اقتصادی، مشکلات مالی مقطعی یا وقوع وضعیت‌های اضطراری بسیاری افراد را به وام‌های فوری نیازمند کرده است. در حال حاضر بعضی بانک‌ها تسهیلاتی فوری در نظر گرفته‌اند که با ضامن معتبر، سند یا سپرده به متقاضیان ارائه می‌شود و موعد بازپرداخت آن‌ها خیلی زود فرا می‌رسد، هرچند سود این تسهیلات آنی نباید بیشتر از ۲۳ درصد باشد. این شرایط باعث شده وام‌های فوری، به‌راحتی قابل دسترسی نباشند و دردسرهای همیشگی برای یافتن تسهیلات همچنان برقرار باشد؛ اما چطور می‌توان از این سدها گذر کرد و در سریع‌ترین زمان ممکن وام گرفت؟ در این مطلب به‌دنبال جواب این سؤال هستیم.

بانک‌های مختلف تسهیلاتی با عنوان وام فوری را معرفی می‌کنند که دسترسی به آن‌ها، آنطور که از نام تسهیلات انتظار می‌رود چندان «فوری» و «آنی» نیست. وام‌های فوری شبکه بانکی کشور اغلب به شرط سپرده‌گذاری، بلوکه کردن حساب، معرفی ضامن معتبر و ارائه سند در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. در این شرایط خرید امتیاز وام‌های فوری - از جمله وام ازدواج، قرض‌الحسنه، مسکن و... - از کسانی که حاضر به فروش آن هستند پرطرفدار شده است. هرچند این کار ریسک کلاهبرداری را به همراه دارد. 

از طرف دیگر، در حال حاضر بسیاری از بانک‌ها شرایطی را برای اعطای وام بدون ضامن و به شرط رتبه اعتبارسنجی فراهم کرده‌اند. از طریق این سیستم، رفتار مالی مشتریان بانک‌ها سنجیده می‌شود و بر اساس اعتبار افراد و رتبه‌ای که دریافت می‌کنند، تسهیلات مختلفی به متقاضیان داده می‌شود. همچنین پیش از این در مطلبی بانک‌هایی که وام بدون ضامن می‌دهند را معرفی کرده بودیم.

فهرست مطالب

وام‌های فوری نئوبانک‌ها 

نئوبانک ویپاد؛ تسهیلات آنلاین و بدون ضامن و وثیقه

تسهیلات پشتوانه

مراحل دریافت تسهیلات پشتوانه

بازپرداخت تسهیلات پشتوانه

جزئیاتی درباره مبلغ کارمزد دیجیتال و بانکی

تسهیلات برآیند

مراحل دریافت تسهیلات برآیند

نحوه بازپرداخت تسهیلات برآیند

تسهیلات پیش‌درآمد

نحوه‌ی بازپرداخت پیش‌درآمد

کپی لینک

وام‌های فوری نئوبانک‌ها 

برخلاف گذشته که وام‌ها گرفتار چرخه‌های سخت اداری بودند و باید به‌صورت حضوری مدارک را به مؤسسه‌های مالی و اعتباری ارائه می‌کردیم، امروزه با ظهور نئوبانک‌ها امکان ارائه وام به‌صورت آنی و بدون وثیقه یا ضامن فراهم شده است.

دریافت وام و تسهیلات با وجود نئوبانک‌ها سریع‌تر شده و دیگر خبری از انتظار طولانی برای پیدا کردن ضامن یا گرو گذاشتن چک و ایستادن در صف‌های طولانی نیست. بانک‌های امروزی با استفاده از فناوری به‌صورت آنلاین و در زمانی کوتاه تسهیلات مورد نیاز را در اختیار متقاضیان می‌گذارند. پیش از این در مطلبی به معرفی بهترین نئوبانک‌های ایرانی؛ از بلوبانک تا فردابانک که بانک‌های مدرن عصر اینترنت به شمار می‌روند پرداخته بودیم. این بار قصد داریم با تمرکز بر ویپاد، نسل جدیدی از نحوه دریافت تسهیلات را با هم مرور کنیم. با ما همراه باشید تا ببینیم چطور می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام گرفت، شرایط این وام‌ها چیست و چگونه می‌توان با کمترین دردسر به تسهیلات بانکی دسترسی پیدا کرد؟

کپی لینک

نئوبانک ویپاد؛ تسهیلات آنلاین و بدون ضامن و وثیقه

تسهیلات آنلاین ویپاد؛ تر‌ابانک پاسارگاد یکی از مواردی است که برای دریافت آن فقط چند دقیقه زمان لازم است و البته نیازی به ضامن، وثیقه، چک و سفته ندارد. این تسهیلات انواع متعددی دارد که برخی از آنها صرفاً بر مبنای اعتبارسنجی و برخی دیگر بر مبنای ترکیبی از اعتبارسنجی و عملکرد حساب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در ویپاد که شعبه تمام‌دیجیتال بانک پاسارگاد است، می‌توانید تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات را به‌صورت آنلاین دریافت کنید. اینجا دریافت خدماتی مثل انتقال وجه، خرید کارت هدیه و بیمه و مواردی از این دست به مراجعه حضوری به بانک نیاز ندارد و در زمانی کوتاه انجام می‌شود. شما می‌توانید حساب ویپاد خود را به‌صورت آنلاین افتتاح کنید و کارت خود را در جایی که می‌خواهید، رایگان تحویل بگیرید تا از خدمات ویپاد بهره‌مند شوید.

این نئوبانک سه نوع تسهیلات با شرایط مختلف را در اختیار کاربران قرار داده است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم: تسهیلاتی به نام «پشتوانه»، «برآیند» و «پیش‌درآمد».

شما می‌توانید تسهیلات «پیش‌درآمد» را هم‌زمان با تسهیلات «برآیند» یا «پشتوانه» دریافت کنید اما امکان دریافت تسهیلات «برآیند» و «پشتوانه» به‌صورت هم‌زمان وجود ندارد.

کپی لینک

تسهیلات پشتوانه

یکی از تسهیلاتی که بدون ضامن و وثیقه به کاربران ویپاد اعطا می‌شود، تسهیلات پشتوانه است؛ وامی با مبالغ ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومان. شرط دریافت این تسهیلات که در واقع «پشتوانه خرید» است، اعتبارسنجی است و فرایند دریافت آن به‌صورت کاملاً آنلاین است و فقط چند دقیقه زمان می‌برد.

این تسهیلات، مبلغی را به‌عنوان «اعتبار خرید» به شما می‌دهد تا با استفاده از آن بدون محدودیت از فروشگاه دلخواهتان به‌شکل حضوری یا اینترنتی در سراسر کشور خرید کنید و بعد قسط آن را در چند مرحله بپردازید.

کپی لینک

مراحل دریافت تسهیلات پشتوانه

تسهیلات پشتوانه در تمامی خریدها از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی سراسر کشور قابل استفاده است

۱. پس از نصب اپلیکیشن ویپاد و افتتاح حساب طی چند روز، کارت بانکی خود را در نشانی دلخواه تحویل بگیرید.

۲. به صفحه تسهیلات پشتوانه بروید و مبلغ تسهیلات را انتخاب کنید.

۳. در مرحله اعتبار‌سنجی، پس از پرداخت کارمزد اعتبارسنجی، «گزارش اعتبارسنجی» را دریافت کنید.

۴. «کارمزد خدمات دیجیتال» را پرداخت و تسهیلات را دریافت کنید.

مبلغ تسهیلات پشتوانه در تمامی خریدها از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی سراسر کشور قابل استفاده است. خوب است بدانید که فرصت استفاده شما از پشتوانه، از لحظه دریافت این تسهیلات آغاز می‌شود و تا ۱۰ روز ادامه دارد.

نحوه استفاده از این تسهیلات با توجه به مبلغ وام متفاوت است:

تسهیلات یک میلیون تومانی با شرط ۵۰-۵۰: اگر وام یک میلیون تومانی را دریافت کرده باشید، به وقت خرید از هر فروشگاهی که می‌خواهید، ۵۰ درصد از مبلغ خرید از موجودی حساب اصلی شما در ویپاد و ۵۰ درصد باقی‌مانده مبلغ، از تسهیلات پشتوانه، به‌طور خودکار کسر می‌شود. بنابراین، برای استفاده از تسهیلات یک میلیون تومانی پشتوانه فقط کافی است معادل نیمی از مبلغ خرید در حساب خود موجودی داشته باشید. تسهیلات ۲ تا ۳۰ میلیون تومانی بدون شرط ۵۰-۵۰:بعد ‌از دریافت هر کدام از تسهیلات ۲ تا ۳۰ میلیون تومانی، وقتی هزینه کالای خریداری‌شده را با کارت یا حساب خود می‌پردازید، کل مبلغ (بدون شرط ۵۰-۵۰)، به‌طور خودکار از تسهیلات پشتوانه کسر می‌شود و دیگر لازم نیست که به‌اندازه نیمی از مبلغ خرید در حسابتان موجودی داشته باشید.

برای مشاهده جزئیات میزان مبلغ دریافتی و مصرف آن، در صفحه اصلی اپلیکیشن ویپاد، باید به گزینه تسهیلات پشتوانه مراجعه کنید.

حالا سؤال این است که پس از دریافت تسهیلات پشتوانه امکان انصراف از آن وجود دارد؟

انصراف به دو روش ممکن است:

۱-اگر در ۱۰ روز اول دریافت تسهیلات از آن استفاده نکنید، به معنی انصراف است.

۲-گزینه «انصراف از طرح پشتوانه» را در اپلیکیشن ویپاد انتخاب کنید.

تذکر: انصراف و دریافت دوباره‌ی تسهیلات پشتوانه محدودیتی ندارد، اما باید بدانید که مبلغ کارمزد پرداخت‌شده برای دریافت تسهیلات با انصراف بازگردانده نمی‌شود و اگر باز هم قصد درخواست تسهیلات دارید، باید بار دیگر کارمزد پرداخت کنید.

کپی لینک

بازپرداخت تسهیلات پشتوانه

بازپرداخت مبلغ تسهیلات پشتوانه به دو صورت «یکجا» و «مرحله‌ای» انجام می‌شود.

میزان مبلغ پرداختی در هر مرحله را شما تعیین می‌کنید

بازپرداخت یکجا: پس‌ از پایان فرصت ۱۰ روزه استفاده از این تسهیلات، ۲۰ روز مهلت دارید (تا روز ۳۱م از زمان دریافت تسهیلات) تا با انتخاب گزینه «بازپرداخت یکجا»، بدهی‌تان را تسویه کنید. در این روش مبلغ اصل و فرع بدهی در یک مرحله بازپرداخت می‌شود. بازپرداخت یکجا شامل مبلغ اصل بدهی به‌اضافه‌ی‌ کارمزد بانکی است. بازپرداخت مرحله‌ای: در این روش هم بعد از پایان مهلت ۱۰ روزه استفاده از وام، ۲۰ روز مهلت دارید تا گزینه «بازپرداخت مرحله‌ای» را انتخاب کنید و به‌شکل ماهانه بدهی خود را بپردازید.

بازپرداخت مبالغ تسهیلات ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷ و ۱۰ میلیون تومانی: این مبالغ نهایتاً در چهار ماه انجام می‌شود و حداقل مبلغ پرداختی در هر مرحله به این شکل محاسبه می‌شود:

-بازپرداخت هر مرحله: حداقل ۲۵ درصد (یک چهارم) از مبلغ اصل بدهی + کارمزد بانکی

بازپرداخت مبالغ تسهیلات ۱۵، ۲۰ و ۳۰ میلیون تومانی: بازپرداخت مرحله‌ای این مبالغ در طول حداکثر ۶ ماه انجام شود و حداقل مبلغ پرداختی در هر مرحله برابر است با:

-بازپرداخت هر مرحله: حداقل ۱۷درصد (یک ششم) از مبلغ اصل بدهی + کارمزد بانکی

نکته: میزان مبلغ پرداختی در هر مرحله را شما تعیین می‌کنید. مراحل بازپرداخت می‌توانند مبلغ‌های متفاوت و نامساوی داشته باشند، مثلاً در دو مرحله، یکی معادل ۳۰ درصد و دیگری معادل ۷۰ درصد مبلغ کل بدهی.

کپی لینک

جزئیاتی درباره مبلغ کارمزد دیجیتال و بانکی

شما باید در هنگام دریافت تسهیلات پشتوانه، «کارمزد خدمات دیجیتال» و در هر مرحله از بازپرداخت آن، «کارمزد بانکی» بپردازید.

کارمزد خدمات دیجیتال: مبلغ کارمزد خدمات دیجیتال به‌ترتیب برای پشتوانه ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومانی به‌ترتیب ۲۵, ۲۵, ۵۰, ۵۰، ۷۵, ۷۵, ۱۰۰, ۱۰۰, ۱۰۰, ۱۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان است.

کارمزد بانکی: ۲۳ درصد سالیانه از مبلغ باقی‌مانده بدهی.

نکته‌ی مهم دیگر این است که؛

در اولین بار استفاده از تسهیلات پشتوانه، فقط امکان دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی وجود دارد. پس از بازپرداخت این وام در موعد مقرر، ربات هوشمند ویپاد خوش‌حسابی، متوسط موجودی و... را  می‌سنجد و بر‌اساس نتیجه‌ی آن، امکان دریافت مبالغ بالاتر به‌صورت پلکانی برای شما فعال می‌شود.

کپی لینک

تسهیلات برآیند

تسهیلات دیگری که می‌توانید در ویپاد دریافت کنید، تسهیلات برآیند است که بر اساس سکه‌هایی که در باشگاه مشتریان ویپاد یعنی «وی‌کلاب» جمع‌آوری می‌کنید، قابل دسترسی است. این تسهیلات در مبالغ ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان، بدون ضامن و وثیقه بر مبنای سپرده و نتیجه اعتبارسنجی به مشتریان ترابانک پاسارگاد داده می‌شود و البته کل فرآیند دریافت این وام به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

ابتدا باید توضیح دهیم که سکه در وی‌کلاب امتیازی است که با افتتاح حساب و موجودی روزانه حسابتان به‌دست می‌آورید. حالا باید دید چطور می‌توان در وی‌کلاب سکه دریافت کرد؟

در پایان هر روز به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان سپرده، یک سکه به دارایی شما افزوده می‌شود

برای این کار دو راه وجود دارد:

روش اول افتتاح حساب در ویپاد است. با این کار شما ۳ سکه دریافت می‌کنید.

روش دوم سپرده‌گذاری در حساب ویپاد است. میزان حداقل موجودی حساب بانکی شما در پایان هر روز تعیین می‌شود و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان سپرده، یک سکه به دارایی شما افزوده می‌شود. 

برای محاسبه سکه حداقل موجودی شما از ۱۲ شب یک روز تا ۱۲ شب روز بعد در نظر گرفته می‌شود. مثلاً اگر از ۱۲ شب شنبه تا ۱۲ شب یکشنبه ۲ میلیون تومان موجودی در حسابتان داشته باشید، ۲۰ سکه دریافت می‌کنید اما اگر حتی برای یک دقیقه موجودی حسابتان به یک میلیون تومان کاهش یابد، سیستم ۱۰ سکه برایتان در نظر می‌گیرد.

در نهایت وقتی تعداد سکه‌های شما به حد نصاب رسید، می‌توانید درخواست تسهیلات برآیند را ثبت کنید و بدون داشتن ضامن و گذاشتن وثیقه، صرفاً بر‌اساس نتیجه اعتبارسنجی وام دریافت کنید.

برای اطلاع از تعداد سکه‌های مورد نیاز برای دریافت مبالغ مختلف تسهیلات می‌توانید از ماشین حساب موجود در صفحه تسهیلات برآیند استفاده کنید.

کپی لینک

مراحل دریافت تسهیلات برآیند

خلاصه مراحل دریافت تسهیلات برآیند به این شرح است:

۱. در اپلیکیشن ویپاد موجودی خود را افزایش دهید.

۲.  بعد از کسب سکه‌های کافی برای مبلغ وام مورد نظرتان، به بخش «تسهیلات» بروید و در صفحه‌ی «تسهیلات برآیند» درخواست خود را ثبت کنید.

۳. کارمزد اعتبارسنجی را بپردازید.

۴. مبلغ تسهیلات و مدت بازپرداخت آن (۶ تا ۱۲ ماهه) را (که بر اساس رتبه اعتبارسنجی شما مشخص می‌شود) انتخاب کنید.

۵. سکه‌های مورد نیاز برای دریافت مبلغ تسهیلات موردنظر خود را پرداخت کنید.

پس‌از انجام این مراحل، تسهیلات درخواستی برای شما فعال شده و می‌توانید از آن برای خرید از همه‌ی فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی استفاده کنید.

نکته‌هایی که باید درباره تسهیلات برآیند بدانید:

این تسهیلات در قالب اعتبار خرید از طریق کارت ویپاد شما قابل استفاده است. از زمان دریافت تسهیلات، ۳۰ روز فرصت دارید تا از آن برای خرید استفاده کنید. امکان دریافت دو تسهیلات پشتوانه و برآیند به‌صورت هم‌زمان وجود ندارد. تسهیلات برآیند بدون شرط پلکانی ارائه می‌شود. یعنی تنها کافی است تعداد سکه‌های لازم برای مبلغ مورد نظرتان را در باشگاه مشتریان کسب کرده باشید. دریافت خدمات دیجیتال برای تسهیلات برآیند رایگان است و بابت آن کارمزدی از شما دریافت نمی‌‏شود.

کپی لینک

نحوه بازپرداخت تسهیلات برآیند

در روز ۳۵‌م از زمان دریافت تسهیلات، موعد پرداخت اولین قسط شما آغاز می‌شود. بازپرداخت این وام به چند شکل انجام می‌شود:

اقساطی: در بازپرداخت به‌شکل «اقساطی»، امکان پرداخت مبلغ به‌صورت ماهانه فراهم است. د‌رصورت تأخیر در پرداخت هر قسط، به‌ازای هر روز، معادل روزشمار ۶ درصدِ سالانه مبلغ قسط، به‌عنوان جریمه دیرکرد، به آن اضافه می‌شود. یکجا: شما می‌توانید کل مبلغ اصل و فرع بدهی خود را در هرزمان از دوره بازپرداخت، به‌صورت یکجا تسویه کنید.

کپی لینک

تسهیلات پیش‌درآمد

شما می‌توانید بدون مراجعه به ویپاد و فقط با انجام چند مرحله ساده تسهیلات پیش‌درآمد دریافت کنید. برای این کار؛

۱. اپلیکیشن ویپاد را (از وبسایت اصلی ویپاد یا گوگل‌پلی، بازار، سیب‌اپ و مایکت) دانلود و نصب کنید، افتتاح حساب انجام دهید و کارت بانکی خود را در چند روز در محل دلخواه، به‌صورت رایگان تحویل بگیرید.

۲. با افزایش مبالغ واریزی به حسابتان، امتیاز خود را افزایش دهید. این امتیاز بر اساس واریزهای ۳۰ روز اخیر به حساب شما محاسبه می‌شود؛ به این شکل که به ازای واریز هر ۱۰۰ هزار تومان در هر روز، یک امتیاز دریافت می‌کنید. البته باید بدانید که در هر روز دریافت بیشتر از ۱۲ امتیاز (معادل واریز یک میلیون و دویست هزار تومان) ممکن نیست.

۳. با دریافت امتیاز کافی، به بخش «تسهیلات» اپلیکیشن ویپاد و در ادامه به صفحه «تسهیلات پیش‌درآمد» بروید و درخواستتان را ثبت کنید.

۴. در مرحله بعد برای اعتبارسنجی ۳۵هزار تومان هزینه بپردازید. فرایند اعتبارسنجی یا استعلام رفتار مالی شما از شبکه بانکی کشور معمولاً فقط یک دقیقه زمان می‌برد.

۵.  پس از انجام این مراحل، مبلغ به حساب شما واریز می‌شود.

نکاتی که درباره پیش‌درآمد باید بدانید:فاصله زمانی برای دریافت دو تسهیلات پیش‌درآمد، حداقل یک هفته است. چنانچه ظرف یک هفته و یا کمتر، نسبت به بازپرداخت تسهیلات پیش ‏درآمد اقدام شود، مبلغ کارمزد آن صفر خواهد بود. تسهیلات «پیش‌درآمد» بدون ارائه هیچ نوع مدارکی، فقط بر مبنای اعتبارسنجی به شما اعطا می‌شود.

کپی لینک

نحوه‌ی بازپرداخت پیش‌درآمد مهلت بازپرداخت با کارمزد صفر: یک هفته بازپرداخت از روز هشتم تا سی‌ام از زمان دریافت تسهیلات: با کارمزد بانکی می‌توانید بازپرداخت تسهیلات پیش‌درآمد را تا ۳۰ روز از زمان دریافت، به‌صورت یکجا یا در چند مرحله انجام دهید. دراین‌صورت، برای مبلغی که در ۷ روز اول، بازپرداخت می‌کنید، کارمزدی پرداخت نمی‌کنید و برای بازپرداخت مابقی مبلغ بدهی که از روز هشتم تا سی‌ام انجام می‌دهید، کارمزد بانکی ۲۳ درصد پرداخت می‌کنید.

شاید بپرسید اعتبارسنجی برای دریافت تسهیلات ویپاد چطور انجام می‌شود؟

سنجش رفتار مالی شما در شبکه بانکی، همانطور که قبل‌تر گفتیم، فقط یک دقیقه طول می‌کشد. در واقع میزان خوش‌حسابی شما از طریق سامانه پاد (مجموعه پاسارگاد) و سامانه‌های متصل به بانک مرکزی از جمله سمات (سامانه بدهی‌ها و معوقات بانکی)، مکنا (سامانه بدهی کارت‌های اعتباری) و صیاد (سامانه چک صیادی) بررسی می‌شود.

هزینه این اعتبارسنجی برای تسهیلات مختلف متفاوت و در حال حاضر، حداکثر ۵۰ هزار تومان و نتیجه آن، فقط تا ۲۴ ساعت معتبر است. اگر بیشتر از ۲۴ ساعت از اعتبارسنجی گذشته باشد، برای دریافت هریک از انواع تسهیلات، باید بار دیگر این فرایند را انجام دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چطور در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ویپاد وام بگیریم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..