تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری قاتل شهروند سنندجی 

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتل شهروند سنندجی در عملیات  پلیس خبر داد.

دستگیری قاتل شهروند سنندجی  آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرامرز شاکری در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد، در یکی از محلات شهرستان سنندج با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عامل این قتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با همکاری انتظامی شهرستان سنندج با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، بلافاصله متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات  قاتل را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه علت و انگیزه از ارتکاب قتل، اختلافات خانوادگی بوده است، گفت: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری قاتل شهروند سنندجی »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..