تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگران معدن کوشک به طلا رسیدند

اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران بهاباد به یاد شهدای گرانقدر کارگری این شهرستان برگزار شد. 

کارگران معدن کوشک به طلا رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان بهاباد ضمن تقدیر از همکاری هیات فوتبال شهرستان در امر برگزاری این مسابقات گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران بهاباد جام شهدای کارگر این شهرستان، با حضور ۶ تیم برگزار و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. 

مرتضی کارگر هدف اصلی برگزاری این مسابقات را توجه به سلامت و نشاط میان جامعه کار و تلاش عنوان کرد و افزود: کارگران نقش مهم و حیاتی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دارند و علاوه بر اینکه باید معیشت آنها تامین گردد، باید از جنبه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی نیز مورد توجه قرار گیرند، نیروی انسانی سالم و بانشاط با رغبت و علاقه‌ی بیشتری وظیفه خود را انجام می‌دهد. 

در دیدار نهایی این مسابقات تیم معدن کوشک در دیداری جذاب با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود شهرداری بهاباد عبور کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. 

در پایان با حضور مسئولان شهرستانی از تیم‌های برتر با اهدای لوح، مدال و جوایز تجلیل شد تا به این ترتیب پرونده اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان بهاباد بسته شود. کاپ اخلاق این بازی‌ها نیز به تیم آرون پاد بهاباد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگران معدن کوشک به طلا رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..