تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی جودو نوجوانان و جوانان در خرمشهر

اردوی جودو نوجوانان و جوانان استان خوزستان در خرمشهر برگزار می شود.

اردوی جودو نوجوانان و جوانان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛  رییس هیات جودو خرمشهر افزود: اردوی آمادگی تیم‌های جودو نوجوانان و جوانان استان خوزستان برای حضور در مسابقات قهرمانی منطقه چهار کشور در چهاردهم و پانزدهم مردادماه برگزار می‌شود.
حسین منیعات با بیان اینکه مسابقات انتخابی جودو کشوری در خرمشهر برگزار می شود گفت: پیش از برگزاری این مسابقات در روز‌های اخیر اردوی تمرینی تیم‌ها در خرمشهر برپا شد. 

وی با اشاره به کیفیت میزبانی خرمشهر آمادگی سالن جودو این شهرستان برای برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: همه تمهیدات مورد نظر برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده اشت و تیم‌ها هم از آمادگی برخوردار هستند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی جودو نوجوانان و جوانان در خرمشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..