تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزدهای انتخابات حرف‌های دشمن‌پسند نزنند

به گزارش رکنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان دستگاه قضا مبنی بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دقت کنند که مبادا حرف دشمن پسند نزنند، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران قطعاً خوبی ما را نمی‌خواهند و همیشه به دنبال عقب ماندن جمهوری اسلامی ایران هستند و نمی‌خواهند که ما پیشرفت کنیم.

وی تاکید کرد: بر این اساس، اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی خود حرف‌هایی بزنند که باعث شود دشمنان ما شاد شوند، عملاً این کار به نفع دشمنان جمهوری اسلامی ایران است و نباید اینگونه باشد.

نامزدهای انتخابات حرف‌های دشمن‌پسند نزنند

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نکته بسیار دقیقی بود که حضرت آقا به آن اشاره فرمودند که نامزدهای انتخابات حرف‌های دشمن‌پسند نزنند. بنابراین در این مدت باقی مانده از زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، حتماً باید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این موضوع را رعایت کنند و مدنظر داشته باشند.

حاجی‌دلیگانی در ادامه، گفت: به نظر می‌رسد که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کمتر به عمق مسائل می‌پردازند و ورود می‌کنند و نگاه آنان بیشتر به تشریح وضعیت موجود یا نقد آن است، در حالی که آنان باید عمیق‌تر از این، ریشه‌های مشکلات کشور را برای مردم واکاوی و برای حل این مشکلات راهکار دهند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در صحبت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر گاهی اوقات کنایه‌هایی نهفته است که مردم خیلی تمایلی به شنیدن این صحبت‌ها ندارند و برخی از اوقات هم نکاتی گفته می‌شود که ممکن است موارد و مصادیقی باشد که دشمن از شنیدن آن شاد شود.

کاندیداها برای رفع مشکلات راهکار دهند

وی تاکید کرد: بهتر است نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری علل مشکلات و وضعیت موجود کشور را مورد توجه قرار دهند و باید علل به وجود آمدن مشکلات کشور را توضیح دهند و راهکار ارائه دهند که چگونه می‌خواهند این مشکلات را حل کنند؛ برای مثال، آنان باید بگویند که برای حل مشکل بورس واقعاً می‌خواهند چه اقدامی انجام دهند. امروز بیش از نیمی از مردم کشورمان در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و از وضعیت بازار بورس نگران و مضطرب هستند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: همچنین بهره بانکی و علل افزایش شدید سودهای بانکی و دریافت سود مرکب از جمله مسائل اساسی است که باید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره راهکارهای خود برای رفع این مشکلات به مردم توضیح دهند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علاوه بر این، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید درباره آنالیز قیمت‌ها توضیح دهند که چرا قیمت‌ها تا این حد افزایش پیدا می‌کند و علت این مسئله چیست. بهتر است نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و مشاوران آنان به این موضوعات توجه داشته باشند تا در مناظرات و گفتگوهای تبلیغاتی بعدی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شاهد طرح این مباحث باشیم.

وی تاکید کرد: به هر صورت نباید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حرفی بزنند که باعث شاد شدن دشمنان جمهوری اسلامی ایران شوند و باید حرف‌هایی بزنند که مردم امید و رغبت پیدا کنند که پای صندوق‌های رأی بیایند و رئیس جمهور را با مشارکت بالای خود انتخاب کنند.

منبع: مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزدهای انتخابات حرف‌های دشمن‌پسند نزنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..