تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی تا حمایت از فلسطین در کشورهای اروپایی

به گزارش ایکنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر حمله موشکی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

در همین رابطه خبرنگار المیادین گزارش داد که شهرک صهیونیست نشین المطله هدف حمله قرار گرفته و باعث آتش سوزی در این شهرک شده است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک مرز لبنان فرار کرده‌اند.

 از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی تا حمایت از فلسطین در کشورهای اروپایی

تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

منابع خبری شنبه شب از برگزاری تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو خبر دادند.

هزاران صهیونیست در شهرهای تل آویو، قدس، حیفا، قیساریه، بئر السبع و برخی شهرهای دیگر علیه بنیامین نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواستار برکناری فوری او و مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که تظاهرات اعتراضی در تل‌آویو بزرگترین تظاهرات از هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) بوده است.

از سوی دیگر روزنامه عبری‌زبان معاریو گزارش داد که اعتراضات ضد دولتی گسترش خواهد یافت و معترضان در تل‌آویو خواستار برگزاری اعتصاب برای روز پنجشنبه شدند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

 از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی تا حمایت از فلسطین در کشورهای اروپایی

رئیس سابق شاباک: ناتوانی کابینه در اداره جنگ شوکه‌کننده است

رئیس سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم، تأکید کرد که از ناتوانی کابینه در اداره جنگ شوکه شده است.

یوال دسکین، رئیس سابق شاباک گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شکست‌خورده‌ترین و بدترین نخست‌وزیر این رژیم بوده است.

وی با بیان اینکه هر روز از ناتوانی کابینه و شیوه شکست‌خورده آن در اداره جنگ شوکه می‌شوم، افزود: نخست‌وزیر شکست‌خورده ما را به سمت بحران راهبردی چندجانبه و عدم امنیت در داخل کشاند.

رئیس سابق شاباک در ادامه با تأکید بر اینکه ما تاکنون با چنین وضعیت ضعیف عملیاتی در کرانه باختری مواجه نشده بودیم، تصریح کرد: کابینه نتانیاهو شکست‌خورده‌ترین کابینه در طول تاریخ اسرائیل بوده و ما تصمیمات راهبردی اشتباهی اتخاذ کردیم که منجر به حادثه هفتم اکتبر (پانزدهم مهر) شد.

وی افزود: ما با تهدید موجودیتی مواجه هستیم و به رهبری جدید نیاز داریم و می‌بایست انتخابات زودهنگام برگزار و کابینه‌ وحدت بدون نتانیاهو تشکیل شود.

دسکین ادامه داد: همچنین ما به کابینه‌ای برای بازگرداندن گروگان‌ها (اسیران)، خلع سلاح غزه و تحویل آن به یک اداره غیرنظامی و ایجاد کمربند امنیتی در اطراف غزه، نیاز داریم.

 از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی تا حمایت از فلسطین در کشورهای اروپایی

تظاهرات حمایت از فلسطین در ۴ کشور اروپایی

تظاهرات‌های مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه هم اکنون در کشورهای اروپایی در حال برگزاری است.

بر اساس اعلام این رسانه، راهپیمائی های مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در شهر برلین در آلمان، وین در کشور اتریش و میلانی ایتالیا اکنون در حال برگزاری است.

تظاهرات همبستگی با غزه و فلسطین مقابل شعبه «بی بی سی» در شهر نورث همپتون انگلیس نیز امروز برگزار شد.

تصاویر مخابره شده از سوی شبکه تلویزیونی الجزیره از حضور گسترده مردم در این کشورهای اروپایی خبر می‌دهد.

تظاهرات‌کنندگان اروپایی در این راهپیمائی ادامه جنایت‌های اشغالگران قدس علیه مردم فلسطین را محکوم کرده و بر لزوم تحت فشلر قرار دادن صهیونیست‌های اشغالگر برای دست یابی به آتش بس پایدار در غزه تأکید دارند.

 آنها پلاکارهایی را در دست دارند که نشان از محکومیت گسترده جنایت‌های صهیونیست‌های اشغالگر دارد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در آلمان نیروهای امنیتی و پلیس شرکت‌کنندگان در تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کردند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی تا حمایت از فلسطین در کشورهای اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..