تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمانداران ایران راهی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک شدند

کمانداران کشورمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند برای حضور در مرحله پایانی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ راهی جمهوری چک شدند.

کمانداران ایران راهی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک شدند به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله پایانی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از روز سه‌شنبه (۵ تیر) به میزبانی جمهوری چک برگزار می‌شود و تا ۹ تیر ادامه خواهد داشت.

کمانداران کشورمان با ترکیب علی سینا منشازاده، هادی نوری، غلامرضا رحیمی، محمدرضا عرب عامری، فرزانه عسگری، مریم یاورپور، سمیه رحیمی و مرضیه تفضلی برای شرکت در این مسابقات امروز شنبه دوم تیر عازم چک شدند.

هدایت کمانداران کشورمان را میلاد وزیری سرمربی، زهرا شمس و مجید احمدی به عنوان مربیان برعهده دارند.

در پایان این رقابت‌ها کمانداران اعزامی به پارالمپیک پاریس در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان معرفی خواهند شد.

پیش از این قرار بود زهرا نعمتی نیز همراه تیم برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به این مسابقات اعزام شود که به دلیل ناآمادگی از نظر شرایط جسمانی و روحی در این دوره از بازی‌های پارالمپیک حضور نخواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمانداران ایران راهی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..