تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تکلیف پروژه‌های موزه مشاهیر و منطقه‌ای فارس

نشست تعیین تکلیف پروژه های گردشگری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس امروز، 2 تیرماه در حاشیه نشست تعیین تکلیف پروژه‌های گردشگری استان فارس گفت: در این نشست تکلیف چند پروژه مهم گردشگری استان از جمله باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه‌ای استان فارس مشخص شد.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه باغ موزه مشاهیر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد به دلیل اهمال پیمانکار مدت‌هاست به‌‎صورت جدی دنبال نمی‌شود که در این نشست بنا بر تعیین تکلیف فوری توسط میراث فرهنگی استان شد.

فرخ‌زاده همچنین به موزه منطقه‌ای اشاره کرد و افزود: گنجینه امن اشیا تاریخی در زمینی به مساحت ۲۹ هزار متر مربع و موزه منطقه‌ای فارس با وسعت ۲۰ هزار متر مربع از سال ۸۹ شروع شده و قرار بر تملک زمین توسط راه و شهرسازی استان بوده است که بخشی انجام و در این جلسه مقرر شد ۶ پلاک ضروری دیگر آن با پیگیری میراث و تملک راه و شهرسازی در اسرع وقت تملک و تحویل پروژه شود.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس یادآور شد: از سال ۹۷ محدوده پروژه باغ موزه مشاهیر که آن زمان ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، به بخش خصوصی واگذار شد و سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه اقدام کرد که در حال حاضر ۷۵ درصد و البته با مشکل عدیده عدم انجام تعهدات پیمانکار مطابق قرارداد و عدم تعیین تکلیف در سال‌های گذشته توسط میراث فرهنگی استان مواجه شد.

وی با تصریح اینکه هم‌اکنون موضوع اصلی، عدم تملک باقی مانده پلاک‌های معارض طرح است، از تصمیم‌گیری برای تهاتر ۶ قطعه زمین خبر داد و افزود: در نشست مذکور مقرر شد میراث فرهنگی استان در کمترین زمان ممکن پلاک‌های معوض را تعیین و پس از تملک تحویل گیرد.

فرخ‌زاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عزم استان بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام افزود: این جلسات به‌صورت مستمر و دوره‌ای برگزار می‌شود تا روند مشکلات موجود در مسیر طرح‌ها برطرف و در اجرای آن تسریع شده و خبرهای خوبی در این باره به مردم شریف فارس اعلام شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تکلیف پروژه‌های موزه مشاهیر و منطقه‌ای فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..