تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای ارسال پیام ماهواره‌ای IOS۱۸ را نصب کنید/ کدام مدل‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش دیجیاتو، اپل با آیفون ۱۴ قابلیت ارتباط اضطراری از طریق ماهواره را معرفی کرد و از آن زمان تاکنون، این ویژگی نجات‌دهنده افراد زیادی بوده است. حالا با iOS ۱۸، اپل قابلیت ارتباط ماهواره‌ای خود را گسترش داده تا پیام‌های معمولی نیز از آن پشتیبانی کنند و اکنون اولین نگاه‌ها به این قابلیت در iOS ۱۸ منتشر شده است.

در گذشته با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای اپل کاربران می‌توانستند فقط برای سرویس‌های اضطراری پیام ارسال کنند اما اکنون هنگام ارسال پیام به دوستان خود از طریق iMessage نیز این قابلیت در دسترس است. همچنین پیام‌هایی که با این ویژگی ارسال می‌شوند به‌صورت سرتاسری رمزگذاری شده‌اند تا چت‌های شما امن باشند.

نحوه ارسال پیام با ماهواره در iOS ۱۸

برای ارسال پیام ماهواره‌ای IOS۱۸ را نصب کنید/ کدام مدل‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند؟

طبق گزارش‌های منتشرشده درباره این قابلیت، ظاهراً زمانی که آیفون شما تشخیص دهد که به آنتن دسترسی ندارید، پیامی در صفحه اصلی ظاهر می‌شود که روی آن نوشته‌شده: «وقتی وای‌فا و آنتن موبایل در دسترس نیستند، می‌توانید برای بررسی و ارسال پیام‌ به ماهواره متصل شوید.»

با ضربه‌زدن روی این پیغام کاربران به صفحه مربوط به سرویس ماهواره‌ای خود منتقل می‌شوند که علاوه بر پیام‌های ماهواره‌ای شامل ویژگی‌های دیگری از جمله Find My، کمک‌های کنار جاده‌ای و تماس اضطراری می‌شود. همچنین هنگامی که به آنتن دسترسی نداشته باشید، با واردشدن به اپ iMessage پیغامی در جزیره داینامیک گوشی ظاهر داده می‌شود که گزینه «اتصال به ماهواره» را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به محض اتصال به ماهواره، می‌توانید مانند زمان‌های معمولی از طریق iMessage برای دیگران پیام ارسال کنید.

برای ارسال پیام ماهواره‌ای IOS۱۸ را نصب کنید/ کدام مدل‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند؟

ویژگی ارسال پیام از طریق ماهواره با iOS ۱۸ ارائه می‌شود و هم‌اکنون با نسخه بتا می‌توانید از آن در ایالات متحده استفاده کرد. با این حال، فقط مدل‌های سری آیفون ۱۴ و ۱۵ (و آیفون ۱۶ آینده) به آن دسترسی دارند. این ویژگی در حال حاضر رایگان است، اما در برخی گزارش‌های گفته‌شده که احتمالاً به یک سرویس اشتراکی تبدیل می‌شود.

در حال حاضر پیام‌های SMS و پیام‌هایی که از طریق iMessage ارسال می‌شود از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و RCS توسط آن پشتیبانی نمی‌شود.

۲۲۷۲۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای ارسال پیام ماهواره‌ای IOS۱۸ را نصب کنید/ کدام مدل‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..