تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزد‌های جبهه انقلاب به وحدت برسند

۱۶:۵۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۳

۸۷۶۱۱۴۰

۱۶:۵۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۳

۸۷۶۱۱۴۰

دانلود PDF

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

دانلود PDF

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری در حاشیه جلسه علما و وعاظ با موضوع انتخابات در گفتگو با خبرنگاران  گفت: در این جلسه دور هم جمع شدیم تا بتوانیم فرآیند‌های رسیدن به ائتلاف بین نامزد‌های جبهه انقلاب را بررسی کنیم. 

وی با بیان اینکه ملاک ما نظرسنجی‌ها و اقبال مردم به نامزد‌ها است افزود: اگر افرادی بخواهند فقط پرچم خود را بالا نگه دارند این مسئله قطعا به ضرر انقلاب است و گاهی وقت‌ها لازم است افراد برای بالا رفتن پرچم خدمت به انقلاب و مردم، کنار بکشند.

ماندگاری در عین حال تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب مثل شهید رئیسی از همه ظرفیت‌های نامزد‌های جبهه انقلاب استفاده می‌کند. 

وی گفت: ما نمی‌گوییم یک یا دو نامزد حذف شوند ما معتقدیم از این چند نفر یک نفر باقی بماند تا مردم در انتخاب خود دچار سردرگمی نشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزد‌های جبهه انقلاب به وحدت برسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..