تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای اولین‌بار در صنعت موبایل؛ گوشی جدید موتورولا ۴ سال گارانتی دارد

گوشی اقتصادی موتورولا، برای اولین‌بار در صنعت موبایل با چهار سال گارانتی عرضه خواهد شد.

بسیاری از شرکت‌‌ها، گوشی‌های خود را نهایتا یک یا دو سال گارانتی می‌کنند؛ اما موتورولا می‌خواهد گوشی اقتصادی جدیدی به‌نام Moto S50 Neo را با چهار سال گارانتی عرضه کند.

موتورولا تایید کرده است که گوشی اقتصادی موتو S50 نئو به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر اولد با وضوح +FHD مجهز خواهد بود. طبق اطلاعات فاش‌شده در دیتابیس TENAA، جدیدترین گوشی موتورولا از پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز بهره می‌برد؛ اما نام پردازنده فعلا مشخص نیست.

پنل پشتی گوشی موتورولا موتو S50 Neo در دست یک شخص Motorola

پنل پشتی گوشی احتمالا از دوربین اصلی ۵۰ مگایپکسلی و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین سلفی ظاهرا حسگر ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. موتو S50 نئو هفته‌ی آینده معرفی می‌شود.

مقالات مرتبط

موتورولا گارانتی چهار ساله موتو S50 نئو را فعلا تنها در چین ارائه می‌کند. مشخص نیست این گارانتی برای سایر بازارها اعمال خواهد شد یا خیر.

طبق جدیدترین تحقیقات کانترپوینت، امروزه کاربران، گوشی خود را به‌طور میانگین حدود ۴۰ ماه نگهداری می‌کنند. تعدادی از شرکت‌ها از جمله گوگل و سامسونگ مدت‌زمان پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌هایشان را افزایش داده‌اند و منطقی به‌نظر می‌رسد که گارانتی گوشی به‌ همین نسبت‌ افزایش یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای اولین‌بار در صنعت موبایل؛ گوشی جدید موتورولا ۴ سال گارانتی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..