تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرج آغاز شد

به گزارش رکنا،"محسن امیدوار" گفت : از آنجا که بخشی از ناوگان تاکسیرانی کرج پس از سالها کار نیاز به نوسازی داشت، حسب توافق با اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ، زمینه نوسازی این ناوگان فراهم شده است.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه یک شرکت داخلی خودروهای بنزینی با سطح آلایندگی یورو پنج به متقاضیان واجد شرایط واگذارمی کند.

امیدوار گفت: قیمت خرید هر دستگاه تاکسی جدید هفت میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده که سه میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات با بهره چهار درصد و اقساط ۲۴ ماهه است.

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج افزود: نوسازی تاکسی های فرسوده در قالب طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج آغاز شده و متقاضیان واجد شرایط، حداکثر تا پایان وقت اداری پنجم تیر ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج مراجعه نمایند.

کلانشهر کرج حدود ۱۳ هزار دستگاه تاکسی دارد که بخشی از آنها فرسوده هستند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرج آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..