تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت ویژگی جنجالی Recall را از دسترس کاربران اینسایدر ویندوز ۱۱ خارج کرد

مایکروسافت ویژگی بحث‌برانگیز Recall را در جدیدترین بیلد اینسایدر ویندوز ۱۱ از دسترس خارج کرد.

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت سعی دارد ویژگی هوش مصنوعی جنجالی Recall را حتی برای کاربران اینسایدر ویندوز غیرفعال کند. این شرکت هفته‌ی گذشته اعلام کرد که Recall بخشی از نسخه‌ی اولیه‌ی ویندوز در نسل اول کامپیوترهای کوپایلت پلاس نخواهد بود، اما کاربران اینسایدر این ویژگی را آزمایش خواهند کرد. اکنون Recall در بیلدهای اخیر اینسایدر ویندوز آرم حذف شده است و دیگر دردسترس قرار ندارد.

افشاگر نام‌آشنا، الباکور ویژگی کاملاً جدید Recall به نام Screenray را در بیلد ۲۶۲۳۶٫۵۰۰۰ برای دستگاه‌های Arm64 شناسایی کرد. ازطرفی رابط کاربری Recall برای سهولت در پیمایش فعالیت‌های کاربر بهینه شده بود.

به‌هرحال روزی که فروش کامپیوترهای کوپایلت پلاس آغاز شد، مایکروسافت توزیع بیلد ۲۶۲۳۶٫۵۰۰۰ را برای کاربران اینسایدر ویندوز متوقف کرد. مایکروسافت با انتشار پست وبلاگی اعلام کرد: «انتشار بیلد پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز ۱۱ نسخه‌ی ۲۶۲۳۶ را به‌طور موقت، متوقف کرده‌ایم.»

مقالات مرتبط:

مایکروسافت در تاریخ ۱۹ ژوئن (۲۰ خرداد) بیلد جدیدی از ویندوز با نسخه‌ی ۲۶۲۴۱٫۵۰۰۰ برای کاربران اینسایدر منتشر کرد که هیچ اثری از Recall در آن دیده نمی‌شود. ازنظر تئوری، اگر قبلاً بیلد ۲۶۲۳۶٫۵۰۰۰ را نصب و آپدیت‌ها را متوقف کرده باشید، یا فایل ISO این نسخه را ساخته باشید، شاید بتوانید از Recall استفاده کنید. به‌هرحال، هیچ راه قانونی برای دانلود مستقل این آپدیت وجود ندارد.

مایکروسافت به‌وضوح احساس می‌کند Recall در‌حال حاضر آنقدر بحث برانگیز است که نمی‌خواهد کسی از آن استفاده کند. شاید در نسخه‌های آینده‌ی اینسایدر شاهد نسخه‌ی جدیدی از Recall باشیم اما تاریخ انتشار آپدیت مذکور مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت ویژگی جنجالی Recall را از دسترس کاربران اینسایدر ویندوز ۱۱ خارج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..