تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله نامزد پوششی به ظریف، روحانی، آخوندی، جهانگیری و .../ پای محمدعلی نجفی به مناظرات باز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا زاکانی، در دور دوم از دومین مناظره انتخاباتی در واکنش به صحبت های دیگر کاندیداهای دیگر، با نشان دادن نمودارها و عکس‌هایی در مناظره مباحثی را مطرح کرد.

اهم اظهارات او را در ادامه می خوانید؛

* این نموداری است که نشان می‌دهد از همان ابتدای دولت خدمت نفری 22 میلیون تومان در سال یارانه انرژی به اعتبار طلا داده خواهد شد.

* فقر مطلق از همان ابتدا ریشه‌کن خواهد شود و دهک اول بیش از دو برابر شرایط ویژه پیدا خواهد کرد، الا کسانی که بخواهند صرفه جویی نکنند.

* قیمت حامل انرژی کاهش پیدا خواهد کرد، بنزین 3 هزار تومانی حذف شده و هزار و پانصد تومان خواهد شد.

* نکته دوم، آقای پور محمدی آدرس غلط می دهد و نکات جدی را بگذاریم در زمان ها بحث کنیم.

* مشاور آقای پزشکیان، در جلسه گفتند دولت آقای رئیسی 3 سال فلاکت بار بود. آقای پزشکیان 5 دور در مجلس بودند، یک دور وزیر بودند و یک دور نائب رئیس مجلس بودند و بهتر است به جای توصیه های اخلاقی پاسخگو باشند.

* دوره سیاه 8 ساله دولت آقای روحانی، کشور را به باد داد. 3 سال آقای رئیسی از آن 8 سال بالاتر است و شهید رئیسی از اقای رئیسی زنده موثرتر است.

* سبد کالایی که در سال 92 گذاشتند، ژنرال‌های اقتصادی مردم را بیچاره کرده و به فلاکت کشیدند. مسکن مهر را مزخرف خوانند اما امروز در ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان هستند.

* گفتند ما با فساد مبارزه می کنیم، وقتی پرونده برادر رئیس جمهور را به خاطر پرونده های خواستند رسیدگی کنند، رئیس جمهور گفت اگر او را احضار کنید من اعلام جنگ می کنم.

* برادر معاون اول رئیس جمهور را به اتهام قاچاق ارز گرفتند وقتی دولت را تحویل گرفتند وعده حل مشکلات در 100 روز دادند، اما بعدا گفتند که مگر انسان بی عقل است که 100 روزه اتفاقی بی افتد. به شعور مردم توهین کردند.


27215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله نامزد پوششی به ظریف، روحانی، آخوندی، جهانگیری و .../ پای محمدعلی نجفی به مناظرات باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..