تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگ تمام پزشکیان برای پانترک‌ها؛ پیش به سوی ایرانستان!

تعداد بازدید : 28

بازدید 308

«سرزمین‌های مختلفی (بنابر بر ترجمه‌ها کشورها) برای ترک و کرد و عرب و عجم داشته باشیم که هر سرزمین (کشوری) برای خودش تلاش کرده و صاحب دسترنجش باشد؛ نه اینکه از مشهد و تهران بیایند.» این روش مورد پسند مسعود پزشکیان برای برقراری عدالت در یک مصاحبه ترکیه بود که به منزله تبدیل ایران به ایرانستان است. حسین انتظامی از چهره‌های نزدیک به لاریجانی در میزگرد فرهنگی از پزشکیان خواست تا موضعش را درباره پانترک مشخص کند اما پزشکیان نه تنها حاضر نشد چنین کاری کند، بلکه حق را به تجزیه طلب‌ها ترک و کرد داد و اقدامات آنها را ناشی از بی‌عدالتی خواند. این در حالی است که تجزبه طلبی به ویژه در مناطق آذری زبان، یک محصول وارداتی است که نخستین بار توسط شوروی با تشکیل فرقه دموکرات آذربایجان و حمایت از برخی تحرکات در شمال ایران عملیاتی شد و در آن زمان هنوز بحث توزیع ثروت نظیر نفت نبود که بی‌عدالتی ریشه چنین تجزیه طلبی باشد. اظهارات پزشکیان که هر ایرانی وطن پرستی را نگران می‌کند می‌بینید و می‌شنوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگ تمام پزشکیان برای پانترک‌ها؛ پیش به سوی ایرانستان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..