تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاهان- مس؛ هر دو تیم تشنه جام هستند

آخرین مسابقه از فوتبال باشگاهی در آخرین روز بهار بین دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان برگزار می‌شود و برنده این مسابقه قهرمان جام حذفی خواهد بود.

فینال جام حذفی بعد از کش و قوس فراوان امروز (پنجشنبه) از ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی تهران بین دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان برگزار می‌شود. این در حالی است که شهرهای مختلفی برای فینال جام حذفی از چند ماه پیش مطرح شده بود از کرمان تا اراک و قزوین! در نهایت فینال جام حذفی در غیاب پرسپولیس و استقلال به آزادی رسید.

محرم نویدکیا سرمربی مس بعد از فینالیست شدن از مسئولان فوتبال درخواست کرد که مسابقه در ورزشگاهی با زمین مناسب برگزار شود. سپاهان اصفهان هم خواستار برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی و با استفاده از کمک‌داور ویدئویی شد. به این ترتیب ورزشگاه فینال مطلوب هر دو تیم است و کمک داور ویدئویی هم باعث خواهد شد که حاشیه‌های داوری مسابقه تقریبا به صفر برسد.

برترین داوران لیگ برتر در این مسابقه حضور دارند، بیژن حیدری داور وسط است، موعود بنیادی‌فر داور کمک‌داور ویدئویی، وحید کاظمی داور چهارم.

در زمینه فنی هم مس رفسنجان با محرم نویدکیا تیمی با شخصیت و منسجم شده که فوتبالی روان، تماشاگرپسند و هجومی را ارائه می‌دهد. دقیقا مثل سپاهان اصفهان که از همان ابتدای فصل چنین ویژگی‌هایی داشت و به عنوان مدعی اصلی قهرمانی وارد لیگ برتر شد اما در نهایت به سومی لیگ بسنده کرد اما مورایس پرتغالی و دستیار سابق مورینیو برای سوم شدن جانشین محرم نویدکیا در سپاهان نشده بود! هواداران پرشمار سپاهان از این تیم بعد از حدود 9 سال جام قهرمانی می‌خواستند که در لیگ برتر دست زردپوشان اصفهانی به هزار و یک دلیل به جام نرسد و اکنون در یک قدمی جام قهرمانی حذفی هستند تا فصل را با یک افتخار به پایان برسانند.

زردپوشان اصفهانی در این مسابقه‌ هادی محمدی مدافع و میلاد زکی‌پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و احتمالا پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش که در بازی نیمه‌نهائی نیمکت‌نشین بوده در فینال در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. سپاهانی‌ها چه بازیکنانش و چه هوادارانش با رؤیای رسیدن به جام قهرمانی به تهران می‌آیند اما می‌دانند که عبور از مس رفسنجان پرانگیزه کار راحتی نخواهد بود.

 مس رفسنجان به دلیل دریافت نکردن مجوز حرفه‌ای حتی در صورت قهرمانی هم نمی‌تواند در آسیا حضور داشته باشد و جای خود را به سپاهان و تراکتور تبریز داده با این حال مس و محرم برای دفاع از حیثیت فوتبالی خود با تمام توان در این بازی حاضر خواهند شد.

شاید یکی از جذاب‌ترین فینال‌های جام حذفی را شاهد باشیم فینالی کم حاشیه با فوتبالی ناب و هجومی از هر دو تیم و البته کمک داور ویدئویی.

سپاهان برای رسیدن به این مرحله تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ملوان انزلی، آبی‌پوشان جنوب و صنعت نفت آبادان را از پیش‌رو برداشته‌اند و مس رفسنجان در همان گام نخست استقلال را حذف کرد، سپس تراکتور، پیکان تهران و آلومینیوم اراک را شکست داد. 

سپاهان به صورت نمادین میزبان فینال است و حق انتخاب رنگ لباس‌، رختکن تیم میزبان و... را دارد مسائلی که شاید خیلی پیش پا افتاده به نظر بیاید اما فراموش نکنید در فینال جام حذفی چند سال پیش بین آلومینیوم اراک و نساجی مازندران کادر فنی و عوامل دو تیم و حتی برخی بازیکنان پیش از شروع مسابقه بر سر انتخاب رختکن درگیر شدند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاهان- مس؛ هر دو تیم تشنه جام هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..