تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳؛ از جواهرات با طرح حیوانات تا حلقه های کوکتل

با شروع گرمای تابستان بیشتر ما به سمت لباس‌های ساده‌تر و سبک‌تر می‌رویم تا احساس راحتی بیشتری داشته باشیم. در میان این سادگی، استفاده از زیورآلات نقشی کلیدی در بیشتر شدن جذابیت استایل شما دارد. ترندهای زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ حول اشکال جسورانه، رنگ‌های اشباع‌شده و لایه‌بندی‌های خلاقانه است که اغلب از دنیای طبیعی الهام گرفته شده است. در ادامه ۱۰ ترند برتر زیورآلات این فصل را معرفی می‌کنیم.

کاف و بنگل بزرگ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

تابستان امسال کاف‌های بزرگ و النگوهای بنگل پهن و به‌طور کل Arm Candy ها در کانون توجهات قرار دارند. هرچه جسورانه‌تر و تندیسی‌شکل‌تر باشند بهتر. یک کاف چشمگیر بپوشید و چند دستبند نازک‌تر را پشت آن بیندازید یا یک بازوبند بزرگ را امتحان کنید. این‌ها را با نیم‌تنه، حلقه‌ای یا لباس‌های لینن به راحتی ست کنید تا استایل قدرتمندی داشته باشید.

گردنبند مهره‌ای بزرگ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

مهره‌های بزرگ در رنگ‌های زنده و شاداب در این فصل همه‌جا خواهند بود. چه شیشه را ترجیح بدهید چه چوب، سنگ یا ترکیبی از مواد، این مهره‌های الهام‌گرفته از دوران قدیم به استایل شما احساس سرزندگی می‌دهند.

بوهمین مدرن ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

ترند بوهمین با تمام ریزه‌کاری‌هایش بازگشته است. زیورآلات بوهمین غیررسمی هستند و برای ست کردن با لباس‌های تابستانی ایده‌آلند.

مروارید ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

در چند سال اخیر مروارید دوباره برگشته‌ است و در اشکال منحصر به فردی ظاهر می‌شود. گردنبند مروارید یک انتخاب برازنده برای ست کردن با لباس شب است اما می‌تواند با لباس‌های غیررسمی هم به همان اندازه زیبا باشد.

نقوش حیوانات ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

زیورآلات با تم حیوانات جذاب و خاص هستند. شما با یک اکسسوری تابستانی می‌توانید به حیوان مورد علاقه یا حیوان خانگی‌تان ادای احترام کنید. برای این کار، جنگلی از گزینه‌ها، از پرندگان شیشه‌ای گرفته تا قورباغه‌های میناکاری‌شده را در اختیار دارید.

گنجینه‌های دریا ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

زیورآلات الهام‌گرفته از اقیانوس این روزها مد هستند و صدف‌ها و موجودات دریایی را به نمایش می‌گذارند. این قطعات تابستانی آرامشبخش و همه‌کاره‌اند و به خوبی با همه‌چیز از لباس جین گرفته تا پیراهن مشکی ست می‌شوند.

انگشتر کوکتل ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

حلقه کوکتل یک حلقه بسیار بزرگ است که اغلب با یک سنگ قیمتی رنگی در طرحی پیچیده یا با الماس احاطه شده است. این حلقه که اولین بار در دهه ۱۹۲۰ طراحی شد، باز هم به صحنه مد بازگشته است. این اکسسوری جسورانه چه به تنهایی و چه با انگشترهای دیگر مطمئناً توجهات را به خود جلب می‌کند.

زنجیر بزرگ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

زنجیر بزرگ و براق یکی از ضروریات این فصل است. این زیورآلات همه‌کاره برای استفاده روزمره عالی است و می‌تواند تضاد جالبی با یک لباس تابستانی خنک و سبک ایجاد کند.

قدرت گلبرگ‌ها ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

جواهراتی که با الهام از گل‌ها ساخته می‌شوند برای مهمانی‌های تابستانی مناسب هستند. قطعاتی که با گلبرگ‌های زیبا، انگورهای پیچ در پیچ و برگ‌ها تزئین شده‌اند می‌توانند حال و هوای رمانتیکی به لباس‌های شما بدهند.

زیورآلات چوبی ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳ ۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

زیورآلات چوبی با دانه‌های طبیعی و رنگ‌های تیره، پیچیدگی و ظرافت را به استایل شما اضافه می‌کنند. این اکسسوری‌ها هنگامی که با سنگ‌های قیمتی و فلزات یک‌جا جمع می‌شوند بسیار چشمگیر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳؛ از جواهرات با طرح حیوانات تا حلقه های کوکتل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..