تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش امیرحسین ثابتی به ماجرای جنجالی تیبای سعید جلیلی + ویدئو

ویدئویی از حرف‌های امیرحسین ثابتی، نماینده جنجالی مجلس دوازدهم درباره ماجرای خودروی تیبای سفیدرنگ سعید جلیلی با سه پلاک متفاوت در فضای مجازی بازنشر و وایرال شده است.

ثابتی در این خصوص گفت: «تیبای آقای جلیلی شخصی نیست و سازمانی‌ است و شورای امنیت کشور هر چند وقت یک‌بار پلاک‌ها را تغییر می‌دهد.»

از زمان ثبت نام سعید جلیلی برای چهاردمین دوره ریاست جمهوری، تصاویر او در خودروی شخصی‌اش که یک تیبا است، حواشی زیادی ایجاد کرده و به عنوان نمادی از ساده زیستی او مطرح شده است.

توضیح امیرحسین ثابتی درباره ماجرای خودرو تیبای سعید جلیلی توضیح امیرحسین ثابتی درباره ماجرای خودرو تیبای سعید جلیلی

اما نکته‌ای که در این میان از چشم‌ها دور نماند سه پلاک متفاوت برای خودروی تیبایی بود که جلیلی با آن تردد می‌کرد که شائبه مالکیت سه خودرو را برای برخی به وجود آورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش امیرحسین ثابتی به ماجرای جنجالی تیبای سعید جلیلی + ویدئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..