تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو از وقتی در یونایتد بود خیلی بهتر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی پرتغال شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی جمهوری چک به میدان رفت و موفق شد با گل دیرهنگام کونسیسائو با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خودش کند. 

رونالدو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و با این که نتوانست گلی به ثمر برساند اما عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت که تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت و فابرگاس هم معتقد است که عملکرد این بازیکن به نسبت دوران حضورش در منچستریونایتد بهتر شده است. 

2045208

فابرگاس در گفتگو با بی‌بی‌سی اسپورت اظهار داشت: «نمایش کلی او بسیار بسیار بهتر از چند سال اخیر و خصوصا ۱۸ ماه قبل است که شاهد آن بوده‌ایم. در نهایت هر کاری که انجام دهید، اگر تیم خوب بازی کنید یا نکند، او همیشه فرصتی برای گلزنی پیدا خواهد کرد. او یا برای خودش فرصتی ایجاد می‌کند یا برای دیگران. من فکر می‌کنم او اعتماد به نفس زیادی دارد.»

رونالدو امیدوار است که بتواند در یورو ۲۰۲۴ که احتمالا آخرین حضور او در مسابقات جام ملت‌های اروپا است بار دیگر عنوان قهرمانی را به دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو از وقتی در یونایتد بود خیلی بهتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..