تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت بازرگانی متخلف در قم ۲۳۵ میلیارد ریال جریمه شد

تقی حسام گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی متخلف که ۱۵۹ هزار لیتر سوخت از نوع نفت گاز به ارزش ۱۸ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال را به جای صادرات هیدروکربن به کشور افغانستان قاچاق کرده بود در شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اضافه کرد: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی و همچنین نظر کارشناسی سازمان ملی استاندارد پیرامون مثبت بودن نتیجه نمونه برداری از سوخت مورد حمل، اتهام قاچاق سوخت را محرز و علاوه بر ابطال دائمی کارت بازرگانی، شرکت متخلف را به پرداخت ۱۴۴ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل هشت برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

به گفتهمدیرکل تعزیرات حکومتی قم، شعبه همچنین مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۳۶ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال جریمه و ۵۴ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۹۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام افزود: متخلفان این پرونده در مجموع به پرداخت ۲۳۴ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: اداره کل گمرک گزارش تخلف این شرکت بازرگانی پیرامون قاچاق سوخت نفت گاز در پوشش صادرات هیدروکربن را تشکیل داد و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت بازرگانی متخلف در قم ۲۳۵ میلیارد ریال جریمه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..