تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلافات زوج جوان در قزوین با قتل پایان یافت

اختلافات زوج جوان در قزوین با قتل پایان یافت جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: جوان ۲۴ ساله‌ای که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود، توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شد 23 حوادث 1403/03/30 قتل زن جوان به دست همسر 24 ساله

سرهنگ "داود عبدالمالکی" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوت مشکوک در حوزه طارم سفلی ، بررسی موضوع و تحقیق از خانواده متوفی در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه کوهگیر قرار گرفت.

وی افزود: با اظهارات ضد و نقیض همسر متوفی و اطرافیان، موضوع به پلیس آگاهی ارجاع و در تحقیقات گارآگاهان مشخص شد که قاتل به دلیل اختلاف با همسر ۲۱ ساله‌اش و در پی عصبانیت و فشردن گلوی مقتول وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: قاتل با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان، به کارگیری سعه صدر و استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره و مددکاری را، راهکاری مناسب برای یادگیری مهارت های رفتاری و کنترل خشم و پیشگیری از وقوع درگیری ها و تنش های خانوادگی این چنینی بیان کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلافات زوج جوان در قزوین با قتل پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..