تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن سپاهان یک سپاهانی تیر است

روزنو :

محرم نویدکیا با حضور در راس کادر فنی مس رفسنجان به وضوح شرایط فنی این تیم را تغییر داد و البته با توجه به اسکواد قدرتمندی که در اختیار داشت ضمن ایستادن در رده نهم لیگ برتر تیمش خود را به فینال جام حذفی رساند تا برای اولین بار تیمی از استان کرمان راهی بازی پایانی جام حذفی شود.

اما این فینال برای هواداران سپاهان و البته محرم نویدکیا مسابقه‌ای کاملا ویژه و خاص به حساب می‌آید چرا که از یک سو سپاهان بعد از یازده سال دنبال رسیدن به جام است و از سوی دیگر اسطوره سپاهان تلاش دارد تا با رسیدن مس رفسنجان به قهرمانی این رقابت‌ها نامش را در استان و باشگاهی دیگر جاودانه کند.

نکته جالب اینجاست که محرم نویدکیا در هر چهار قهرمانی سپاهان در جام حذفی به عنوان بازیکن حاضر بوده است و حالا شانس این را دارد تا با رسیدن به قهرمانی این رقابت‌ها در قامت سرمربی نیز این افتخار را تجربه کند.

سپاهان در فصول 83-82، 85-84 و 86-85 و سپس در فصل 92-91 با پیروزی مقابل استقلال، پرسپولیس ، صباباتری و پرسپولیس قهرمان جام حذفی شده که در تمام این رقابت‌ها محرم نویدکیا به عنوان ستاره و کاپیتان سپاهان در این تیم حضور داشته است.

حالا محرم به عنوان محبوب‌ترین اسطوره هواداران سپاهان که در قامت سرمربی تیم خود نتوانست جام بگیرد مهمترین مانع برای رسیدن تیم محبوب و خاستگاه خودش به جام قهرمانی بعد از  ناکامی در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر طی دو فصل اخیر است.

نویدکیا که با حدود 16 سال بازی برای سپاهان و حضور در 280 بازی در این تیم طی دو مقطع و البته کسب 9 جام قهرمانی باشگاهی یکی از باسابقه‌ترین و پرافتخارترین بازیکنان باشگاه سپاهان و فوتبال ایران به حساب می‌آید در حالی پنجشنبه شب مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت که در کادر خود ،برادرش رسول نویدکیا و رحمان احمدی را هم کنارش دارد.

دو مربی‌ای که آنها نیز بیشتر دوران بازیگری خود را در سپاهان  پشت سر گذاشتند و قطعا فینال جام حذفی امسال برای آنها نیز یک مسابقه کاملا خاص خواهد بود، چرا که آنها نیز باید مقابل باشگاه محبوب‌شان قرار بگیرند و برای رسیدن به یک جام مهم که البته برای باشگاه مس رفسنجان، کادر و بازیکنانش بسیار بااهمیت است مانع از کسب افتخار توسط سپاهان شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن سپاهان یک سپاهانی تیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..