تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نخستین کارت گرافیک RTX 4070 دنیا» با ضخامت دو اسلات و فرم‌فکتور ITX معرفی شد

اولین کارت گرافیک RTX 4070 انویدیا با ابعاد بسیار کوچک و یک فن خنک‌کننده عرضه شده است.

شرکت چینی Zephyr اولین کارت گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 جهان را برای سازگاری با استاندارد مادربرد ITX تولید کرده است. محصول جدید زفایر با نام تجاری Sakura Blowing Snow شبیه بسیاری از کارت‌های گرافیک ITX دیگر به‌نظر می‌رسد، با این تفاوت که از رنگ صورتی برای فن و طراحی قاب محصول استفاده می‌کند.

کارت گرافیک انویدیا rtx 4070 itx zephyr sakura فن صورتی Sakura Blowing Snow

مزیت اصلی کارت گرافیک RTX 4070 مبتنی‌بر استاندارد ITX، فرم‌فاکتور کوچک آن محسوب می‌شود. ابعاد این کارت ۱۷۲ × ۱۲۳ × ۴۲ میلی‌متر است که در داخل دو اسلات قرار می‌گیرد. کارت گرافیک Sakura Blowing Snow توسط یک کانکتور هشت پین تکی به پاور متصل می‌شود.

بنچمارک کارت گرافیک انویدیا rtx 4070 itx zephyr sakura بنچمارک کارت گرافیک انویدیا rtx 4070 itx zephyr sakura

یکی از دغدغه‌های کاربران در هنگام استفاده از کارت RTX 4070 با ابعاد بسیار کوچک، کارایی فن خنک‌کننده‌ی آن خواهد بود. زفایر در ویدیویی که کارت را در حال اجرای نرم‌افزارهای بنچمارک FurMark و 3DMark نشان می‌دهد، به این موضوع پرداخته است.

بنچمارک کارت گرافیک انویدیا rtx 4070 itx zephyr sakura دمای عملکرد کارت گرافیک Sakura Blowing Snow در اجرای بنچمارک

زفایر بر اساس بنچمارک داخلی نشان می‌دهد که فن خنک‌کننده‌ با چرخش ۲٬۴۰۰ دور در دقیقه‌ای خود، می‌تواند کارت Sakura Blowing Snow را ۸ تا ۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد نسبت‌ به برخی مدل‌های RTX 4070 با فن دوگانه خنک‌تر نگه دارد. مشخص نیست که این مقایسه با چه محصولی انجام شده است.

مقالات مرتبط

کارت گرافیک RTX 4070 مبتنی‌بر ITX در بنچمارک 3DMark با نرخ فریم حدود ۴۴ فریم‌برثانیه، به امتیاز ۴٬۴۴۲ دست پیدا کرد که بسیار نزدیک به عدد متوسط ۴٬۴۵۰ در رتبه‌بندی RTX 4070 محسوب می‌شود.

امکان خرید کارت گرافیک جدید زفایر در چین به پایان رسیده است، اما مرحله‌ی دوم عرضه‌ی آن از واسط جولای (تیر و مرداد) آغاز می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نخستین کارت گرافیک RTX 4070 دنیا» با ضخامت دو اسلات و فرم‌فکتور ITX معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..