تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروگانگیری و تهدید اهالی محل برای سرقت گاوصندوق پر از دلار و طلا مرد تهرانی

به گزارش رکنا، چندی قبل مرد جوانی در تماس با پلیس از سرقت خانه‌اش در غرب پایتخت خبر داد و گفت: لحظاتی قبل زمانی که خواستم وارد خانه شوم متوجه شدم در ورودی تخریب شده است. ساعت 6 عصر از خانه خارج شده بودم و در مدت 4 ساعتی که نبودم، سارقان با ورود به خانه گاوصندوقم را که داخل آن 2500 دلار، 2600 یورو، ده‌ها سکه و 400 میلیون تومان طلا، تعدادی سند زمین و خودرو و دسته چک‌ها و پاسپورت‌ها و غیره بود به سرقت برده بودند.

در حالی که تحقیقات شروع شده بود مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: قصد رفتن به خانه را داشتم که ناگهان مرد جوانی از خودروی پژو 405 پیاده شد و به سمتم آمد، او با تهدید چاقو از من خواست به آنها کمک کنم. همان لحظه سه مرد جوان هم از خانه‌ای بیرون آمدند و مرا مجبور کردند که گاوصندوقی را با کمک آنها به داخل خودرو انتقال دهم. این پایان ماجرا نبود، آنها با این احتمال که من پس از رفتنشان با پلیس تماس می‌گیرم، دست‌ و پایم را بستند و با تهدید چاقو مرا در صندوق عقب خودروشان حبس کردند.

دقایقی قبل آنها در محلی خلوت مرا رها کردند و با کمک یک راننده عبوری موفق شدم دست و پایم را باز کنم.در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مرد گروگان گرفته شده در انتقال گاو صندوق خانه مهندس جوان به سارقان کمک کرده است. تحقیقات برای دستگیری سارقان در حالی ادامه دارد که کارآگاهان پلیس با دو شکایت مشابه دیگر نیز مواجه هستند. سرقت‌هایی که توسط پژو سواران صورت گرفته و آنها برای انتقال گاوصندوق مسروقه با تهدید چاقو از رهگذران کمک گرفته و آنها را چند ساعتی گروگان گرفته‌اند.

به دستور بازپرس مصطفی تقی‌زاده از شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت تحقیقات برای دستگیری سارقان ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروگانگیری و تهدید اهالی محل برای سرقت گاوصندوق پر از دلار و طلا مرد تهرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..