تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورمحمدی: دولت پیمانکار و بنگاه دار نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصطفی پورمحمدی در بخش پایانی اولین دور مناظره چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به جمع‌بندی نظرات خود پرداخت.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*من چون آخرین نفر هستم وظیفه دارم چند تشکر کنم. مخصوصا تشکر از دوستان که اینجا هستند گفتگو شریف و سازنده بود.

*امیدوارم که مجموعه تحرکات و تلاش‌ها منجر به مشارکت بالای مردم در انتخابات شود که رمز اقتدار ملی ما است.

*مسئله مهم در منظومه فکری اقتصادی ثبات، اطمینان و آرامش بخشی به جامعه است. مهم‌ترین ویژگی مورد انتظار از این برنامه برخورداری از انسجام در همه سیاست‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

*دولت وظیفه‌ای غیر از ایجاد امنیت و زندگی توان با رفاه برای مردم ندارد. دولت باید از سر راه فعالیت اقتصادی مردم کنار برود. دولت باید در زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کند.

*زیرساخت‌های اصلی مغفول مانده کشور مانند شبکه ارتباطی الکترونیکی توسعه پیدا کند، سریع و ارزان باشد.

*من در ابتدا هم عرض کردم شرط تحقق این خواسته‌ها وفاق و گفتمان واحد در عرصه و مباحثات بین‌المللی و اعتماد مردم و حاکمیت به یکدیگر است. از قدیم گفتند دل به دل راه دارد اگر به مردم بها ندهیم و صادق نباشیم، نباید انتظار داشته باشیم.

*دولت مجموعه ظرفیت‌های یک کشور، ملت، تاریخ، هویت و یک تمدن است. تفکر و گفتمان جامع و کارآمد عقبه کارشناسی و تجربه‌دادگی می‌خواهد.

*دولت یک پیمانکاری و بنگاه داری نیست؛ مدیریت یک بیمارستان و شهر و موسسه و پژوهشکده نیست؛ دولت مجموعه ظرفیتهای یک کشور و تاریخ و فرهنگ و هویت و تمدن است. مدیریت دولت باید تجمیع این ظرفیتها باشد وهماهنگی میان کنشگران و فعالان و نظارت و هدایت به سوی اهداف.

۲۷۲۱۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورمحمدی: دولت پیمانکار و بنگاه دار نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..