تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روس‌ها،ایرانی‌ها واوکراینی‌ها بیشترین خریداران مِلک در ترکیه

فروش مسکن در ترکیه در اردیبهشت‌ماه با ۲.۴ درصد کاهش نسبت به ماه مشابه سال قبل به ۱۱۰ هزار و ۵۸۸ واحد مسکونی رسیده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از شفقنا، فروش مسکن در ترکیه در اردیبهشت‌ماه با ۲.۴ درصد کاهش نسبت به ماه مشابه سال قبل به ۱۱۰ هزار و ۵۸۸ واحد مسکونی رسیده است.

در بین استان‌های ترکیه، استانبول با فروش ۱۸۸۱۴ منزل در رتبه نخست، آنکارا با ۹۸۶۱ خانه و آنتالیا با ۶۳۰۶ خانه و بایبورت با ۳۷ خانه، اردهان با ۴۶ خانه و هاکاری با ۶۰ خانه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بر اساس آمار اعلام شده، روس‌ها با خرید ۴۳۷ منزل، ایرانی‌ها با ۲۰۷ منزل، اوکراینی‌ها با ۱۷۱ منزل و آلمانی‌ها با ۱۰۴ منزل به ترتیب بیشترین خریداران مِلک در ترکیه بوده‌اند. پس از این کشورها، شهروندان عراقی با ۹۸ منزل، قزاقستانی‌ها با ۹۸ منزل و عربستانی‌ها با ۶۵ منزل در مرتبه پنجم تا هفتم قرار گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روس‌ها،ایرانی‌ها واوکراینی‌ها بیشترین خریداران مِلک در ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..