تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار اصلاح‌طلبان از پزشکیان درباره رفع حصر

انتظار اصلاح‌طلبان از پزشکیان درباره رفع حصر

رئیس جبهه اصلاحات در کلاب هاوس و در پاسخ به این سوال که آیا قولی از آقای پزشکیان بابت رفع حصر محصورین گرفته شده است، بیان کردند: خیر، تجربه گذشته اثبات کرده است که دولت مستقر اختیار رفع حصر را نخواهد داشت، چرا که اراده غالب حاکمیت بر تداوم حصر است.

وی افزود: آقای روحانی تلاش‌هایی کردند، منجر به گشایش‌هایی شد، خود ماهم پیوسته پیگیر رفع حصر عزیزان و آزادی زندانیان سیاسی بوده‌ایم، اما با توجه به تجارب گذشته ما تضمینی از آقای پزشکیان نخواستیم و این سوال باید از خود ایشان پرسیده شود.

او گفت: نمی‌توانیم برای بالا بردن رای خود، به مردم وعده‌ای بدهیم که با توجه به شرایط فعلی ممکن نیست.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار اصلاح‌طلبان از پزشکیان درباره رفع حصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..