تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انحلال کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اعلام شد

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، مرکز پخش رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم پس از درخواست ایتمار بن گویر برای پیوستن به کابینه جنگ، این کابینه را منحل کرده است.

پیشتر روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک منبع آگاه نوشت واشنگتن با ارسال پیامی برای مقامات تل‌آویو بر ضرورت حضور نداشتن ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در کابینه جنگ تأکید کرده سات.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا نگرانی خود را نسبت به احتمال ملحق شدن آن‌ها به کابینه جنگ اعلام کرد.

این در حالی است که پس از استعفای بنی گانتس، بن گویر خواستار حضور در کابینه جنگ شد.

پیشتر بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در جنگ غزه، رسماً خروج خود از این کابینه را اعلام کرد.

گانتس پیشتر از کابینه جنگ خواسته بود طرحی را برای دوره پساجنگ ارائه کند وگرنه از کابینه استعفا می‌کند. وی تا هشت ژوئن به کابینه مهلت داده بود.

حزب گانتس هفته گذشته لایحه‌ای را برای انحلال کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و برگزاری انتخابات زودهنگام ارائه کرد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انحلال کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..