تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استایل سارا حاتمی و بازیگران فیلم سینمایی آبی روشن در اکران

تاریخ بروزرسانی : 2024-06-17

گردآوری :

اشتراک گذاری :

بازریگران فیلم سینمایی آبی روشن به همراه کارگردان فیلم و جمعی از بازیگران در اکران مردمی این فیلم حضور یافتند و عکس های از این هنرمندان توسط عکاسان شکار شده است. در ادامه تصاویری از استایل سارا حاتمی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

استایل سارا حاتمی

فیلم سینمایی آبی روشن به تهیه‌ کنندگی سیدمحمدحسین میری و کارگردانی بابک خواجه پاشا، بازیگرانی چون مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضا امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیرآزاد و سامان مهکویه به ایفای نقش می‌ پردازند.

استایل سارا حاتمیبابک خواجه پاشا و مرتضی امینی تبار

داستان این فیلم به موضوع مردی تبریزی می‌پردازد که با مشکلاتی مواجه است و نقش این کاراکتر را مهران احمدی بازی می‌ کند.

«آبی روشن» پنجشنبه ١٩ بهمن ‌ماه، سانس دوم در خانه رسانه جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته می‌ شود.

مهران احمدیمهران احمدی

این فیلم محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) است که امیر ابیلی و داوود گنجوی نویسندگی آن را بر عهده داشتند.

استایل سارا حاتمیاستایل سارا حاتمی صحبت های بازیگران فیلم آبی روشن درباره فیلمش

سارا حاتمی : به‌ نظر خودم این نقش بسیار متفاوت با «کت چرمی» بود. البته که آقای خواجه پاشا در این فیلم بسیار به من کمک کردند. در این فیلمنامه به موضوعی پرداخته شده است که به عرق شخصی خودم مربوط بود.

استایل سارا حاتمیسارا حاتمی

من وقتی سکانس پایانی این فیلم را خواندم، نقش را قبول کردم و گفتم که وقتی چنین سکانسی در فیلمنامه وجود دارد یعنی این نقش برای من فرستاده شده است و من نیز باید تمام تلاشم را بکنم‌.

مرتضی امینی‌ تبارمرتضی امینی‌ تبار

مرتضی امینی‌ تبار : هر انسانی یک مسیر شخصی را می رود و برای من نیز اینگونه چیده شده است. من درک خاصی از گیشه ندارم و فقط می‌دانم که ما قسمتی از یک جریان هستیم. نمی‌‌توان انکار کرد که امام رضا (ع) برای این کشور مهم است.

استایل سارا حاتمیبازیگران فیلم آبی روشن استایل سارا حاتمی در اکران آبی روشن

سارا حاتمی بازیگر سریال زخم‌کاری و فیلم کت‌ چرمی در اکران فیلم آبی روشن در سینما حضور یافته بود که استایل شیک وی با کت آبی روشن با شلوار جین سرمه‌ ای و شال آبی‌ مورد توجه قرار گرفته بود.

استایل سارا حاتمیسارا حاتمی و بابک خواجه پاشا مرتضی امینی‌ تبارمرتضی امینی‌ تبار

گفتنی است وی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «کت چرمی» موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن و سال گذشته نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

مهران احمدیمهران احمدی بابک خواجه پاشابابک خواجه پاشا کارگردان فیلم

فیلیموشات , مهر , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استایل سارا حاتمی و بازیگران فیلم سینمایی آبی روشن در اکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..