تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری طایفه ای باعث مرگ جوان هم طایفه ای شد / گلوله اشتباهی هدف گرفت

به گزارش رکنا، سرهنگ روح الله یاری زاده فرمانده انتظامی دزفول گفت: اختلافات قبلی میان جوانان 2 طایفه در دزفول موجب درگیری آنها شد که در حاشیه این نزاع به دلیل وقوع یک فقره قتل، موضوع فوری در دستور کار قرار گرفت. عوامل انتظامی دزفول به محض اطلاع از این نزاع دسته جمعی به محل اعزام شدند و علاوه بر دستگیری تعدادی از طرفین درگیری با استفاده ازظرفیت بزرگان این 2 طایفه نسبت به ایجاد آرامش در سطح شهر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی دزفول افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با روش های پلیسی و پس از اقدامات تخصصی متوجه شدند که مقتول بر اثر اشتباه سهوی و تیراندازی یکی از دوستان و همراهان خودش کشته شده است.

 متهم به قتل  و همراه وی با پیگیری های انجام شده و با همکاری بزرگان طایفه تحویل مقامات قضایی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری طایفه ای باعث مرگ جوان هم طایفه ای شد / گلوله اشتباهی هدف گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..