تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از فردای انتخابات ریاست جمهوری، شرایط بورس عادی می‌‌شود

امروز در مطلبی با عنوان″آقای خاندوزی! آقای عشقی! دست از سر بورس ایران بردارید″ نسبت به تداوم حالت فوق‌العاده در بورس اعتراض کرده و نوشتیم که: «با وقوع حادثه شهادت آیت‌الله رئیسی، همان محدودیت‌ها دوباره به بازار بورس تحمیل شدند. حال که نزدیک به یک ماه از شهادت آیت‌الله رئیسی می‌گذرد، این محدودیت‌ها هنوز پا برجا هستند و اثرات منفی خود را بر بازار سرمایه و اقتصاد کشور به نمایش گذاشته‌اند.»

گروه اقتصادی: امروز در مطلبی با عنوان″آقای خاندوزی! آقای عشقی! دست از سر بورس ایران بردارید″ نسبت به تداوم حالت فوق‌العاده در بورس اعتراض کرده و نوشتیم که: «با وقوع حادثه شهادت آیت‌الله رئیسی، همان محدودیت‌ها دوباره به بازار بورس تحمیل شدند. حال که نزدیک به یک ماه از شهادت آیت‌الله رئیسی می‌گذرد، این محدودیت‌ها هنوز پا برجا هستند و اثرات منفی خود را بر بازار سرمایه و اقتصاد کشور به نمایش گذاشته‌اند.»

به گزارش بولتن نیوز حال گویا انتقاد بولتن نیوز اثر خود را گذاشت و مجید عشقی، رئیس سازمان بورس از تغییر این وضعیت خبر داد. مجید عشقی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با پیشنهاد بورس تهران مبنی بر تمدید مهلت یکساله شرکت‌های ایران خودرو و سایپا جهت خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت موافقت شد.

وی درباره دیگر مصوبات این جلسه افزود: همچنین پس از ارایه گزارش کارشناسی مدیریت نظارت بر بازار در خصوص دامنه نوسان و بررسی سناریوهای مختلف، مقرر شد دامنه نوسان معاملات در کلیه بازارها به استثنا بازار پایه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ به ۶+- تغییر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از فردای انتخابات ریاست جمهوری، شرایط بورس عادی می‌‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..