تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۲ درصد تعهدات اشتغال جهاد دانشگاهی سمنان تحقق یافته است

علی منصفی راد رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان، امروز، 27 خرداد در جلسه کارگروه اشتغال استان سمنان که با حضور استاندار سمنان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، به ظرفیت‌های مراکز آموزش مهارت‌های تخصصی و اشتغال محور کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی سمنان، اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته ۲۸۰ دوره آموزشی شامل دوره‌های عمومی و تخصصی اشتغال‌زا با شرکت حدود ۱۲ هزار نفر برگزار شده است.

وی از فعالیت پنج دپارتمان تخصصی در مرکز آموزش مهارت‌های تخصصی و اشتغال محور کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی استان سمنان خبر داد و افزود: میزان اشتغالزایی در سال ۱۴۰۲ در دپارتمان پزشکی ۳۰ نفر، دپارتمان زبان‌های خارجه ۱۰ نفر، دپارتمان علوم انسانی پنج نفر، دپارتمان فنی و مهندس پنج نفر و دپارتمان کامپیوتر پنج نفر بوده است که در سال ۱۴۰۳ قطعاً افزایش پیدا می‌کند.

منصفی راد با تأکید بر اینکه مشارکت در توسعه آموزش‌های تخصصی نوین مهارت‌های پیشرفته در سطح ملی و بین‌المللی به‌عنوان مصوبه مأموریت‌های جهاد دانشگاهی در اجرای نقشه جامع علمی کشور است یادآور شد: در بخش ارتقای فرهنگ کارآفرینی و روحیه خودباوری و ترویج الگوهای موفق توانمندسازی در قالب دوره‌های آموزشی سرباز مهارت ۶۰۰۰ نفر و در بخش ساماندهی نظام هدایت شغلی و توانمندسازی دانش‌آموختگان نیز ۷۰۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی استان شرکت کردند.

به گفته وی، با راه‌اندازی مرکز مشاوره اشتغال و کارآفرینی جوانان که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و با هدف تربیت راهبر ستاد در حوزه اشتغال جوانان، اجرای طرح‌های فرهنگی رسانه‌ای و آموزشی در راستای توسعه ترویج اشتغال‌پذیری و مهارت‌آموزی جوانان، مشاوره، راهنمایی و حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینانه جوانان فعالیت می‌کند، زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر از جوانان در استان سمنان فراهم شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به اینکه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در چهار زمینه فعالیتی شامل طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی نرم‌افزارهای مبتنی بر تلفن همراه، مواد و تجهیزات پزشکی و در حوزه دام سبک و صنایع وابسته نیز زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم کرده است، یادآور شد: زمینه اشتغال طرح‌های فناورانه جهاد دانشگاهی استان شامل کود اورگانیک، مالچ معدنی، تولید و ترمیم تاندون و تولید پودر استخوان که توسط محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان در سال گذشته تولید و ثبت شد، جمعاً ۱۴ نفر بوده که با راه‌اندازی خط تولید این محصولات، زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر دیگر فراهم می‌شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۲ درصد تعهدات اشتغال جهاد دانشگاهی سمنان تحقق یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..