تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادتونه دهه 60 فقط باکلاسا از این گوشیا داشتن ؟

به تازگی، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که به بررسی و یادآوری نوستالژی Sony Ericsson P990i، یکی از گوشی‌های هوشمند محبوب دهه 2000 میلادی می‌پردازد.

این گوشی که در سال 2005 معرفی و در سال 2006 به بازار عرضه شد، در آن زمان به عنوان یکی از گوشی‌های پیشرفته و پرچم‌دار شناخته می‌شد. P990i با طراحی شیک و مدرن، صفحه نمایش لمسی 2.7 اینچی، دوربین 2 مگاپیکسلی، سیستم عامل Symbian، مرورگر وب، قابلیت پخش موسیقی و ویدئو و امکانات دیگر، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادتونه دهه 60 فقط باکلاسا از این گوشیا داشتن ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..