تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چطور از ژست‌های حرکتی گوشی‌های سامسونگ استفاده کنیم؟

بعد از راه اندازی گوشی سامسونگ، افراد زیادی سراغ نصب برنامه‌های مختلف می‌روند و از بسیاری از امکانات پیش‌فرض گوشی غافل می‌شوند. گوشی‌های اندرویدی با توجه به نوع رابط کاربری، همیشه ویژگی‌های متنوعی را برای جذب کاربران بیشتر ارائه می‌دهند که رابط کاربری One UI گوشی سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مقالات مرتبط

رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های سامسونگ و آموزش رفع آن‌ها

با فعال کردن ژست‌های حرکتی سامسونگ می‌توانید بدون نیاز به فشردن دکمه‌ای، صفحه گوشی را روشن یا خاموش کنید، اسکرین شات بگیرید یا صدای اعلانات را قطع کنید. در ادامه با زومیت همراه باشید.

کپی لینک

فعال کردن ژست‌های حرکتی گوشی سامسونگ

برای فعال کردن ژست‌های حرکتی در تنظیمات به بخش Advanced Settings و سپس Motions and Gestures بروید. در این قسمت گزینه‌های زیادی برای فعال کردن وجود دارد که در ادامه کاربرد هرکدام را شرح خواهیم داد.

کپی لینک

Lift to Wake

با فعال کردن ویژگی Lift to Wake، هنگامی که گوشی خود را از روی هر سطحی بردارید، صفحه‌ی گوشی به‌صورت خودکار روشن می‌شود و نیاز نیست دکمه‌ی قفل را فشار دهید.

کپی لینک

قابلیت Double Tap برای روشن و خاموش کردن صفحه

قابلیت Double Tap که معمولاً در گوشی‌های سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد، باعث می‌شود که هنگامی که گوشی قفل است با دوبار ضربه زدن روی صفحه، نمایشگر گوشی روشن شود. برای خاموش شدن نیز باید دوبار روی صفحه‌ی قفل یا صفحه‌ی هوم ضربه بزنید تا گوشی قفل شود.

کپی لینک

Alert When Phone Picked Up

هنگامی که گزینه‌ی Alert When Phone Picked Up را روشن می‌کنید، زمانی که گوشی را از جیب خود بیرون آورید یا آن را از روی زمین یا هر سطح دیگری بردارید، گوشی با زدن یک ویبره، اعلان یا تماس ازدست‌رفته را به شما اطلاع می‌دهد.

کپی لینک

Mute With Gestures

اگر قابلیت Mute With Gestures روشن باشد، زمانی که گوشی زنگ می‌خورد یا زنگ هشدار آن در زمان مشخصی به‌ صدا در‌ می‌آید، می‌توانید با قرار دادن دست خود روی گوشی یا برگرداندن صفحه گوشی به سمت زمین، صدای زنگ را قطع کنید.

کپی لینک

باز کردن منوی تنظیمات سریع با حسگر اثر انگشت

چنین قابلیتی در گوشی‌هایی که از اثر انگشت فیزیکی بهره می‌برند دیده می‌شود و برای گوشی‌هایی که از حسگر زیر نمایشگر استفاده می‌کنند، وجود ندارد. با روشن کردن آن می‌توانید انگشت خود را روی حسگر از بالا به پایین بکشید تا منوی اعلانات و تنظیمات سریع برایتان باز شود. برای بستن این منو نیز کافی است انگشت خود را از پایین به بالا بکشید.

کپی لینک

Palm Swipe To Capture

در حالی که راه‌های مختلفی برای گرفتن اسکرین شات در گوشی های سامسونگ وجود دارد، شما می‌توانید با فعال کردن گزینه‌ی Palm Swipe To Capture، با گوشه‌ی دست خود از یک طرفِ صفحه‌نمایش به طرف دیگر آن بکشید تا از محتوای در حال پخش اسکرین شات بگیرید. چنین قابلیتی شاید آسان‌تر از فشردن همزمان دکمه‌های کاهش صدا و پاور باشد.

رابط کاربری One UI سامسونگ که اخیراً آپدیت‌های زیادی را در زمینه هوش مصنوعی دریافت کرده است، از نرم‌افزار اختصاصی سامسونگ Good Lock بهره می‌برد که می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید. در این برنامه ژست‌های حرکتی دیگری نیز وجود دارد که علاوه‌بر نکات گفته‌شده، کار با گوشی را برایتان جذاب‌تر خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چطور از ژست‌های حرکتی گوشی‌های سامسونگ استفاده کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..