تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع آب شرب ساکنان بزرگترین روستای خراسان رضوی از ۷ صبح تا ۱۲ شب

رئیس شورای اسلامی روستای برآبادشهرستان خواف

آب شرب ساکنان بزرگترین روستای خراسان رضوی از ۷ صبح تا ۱۲ شب قطع است.

قطع آب شرب ساکنان بزرگترین روستای خراسان رضوی از ۷ صبح تا ۱۲ شب
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس شورای اسلامی روستای برآباد شهرستان خواف گفت: بحران و نبود آب آشامیدنی از ۷ صبح تا ۱۲ شب در برآباد به عنوان بزرگترین روستای خراسان رضوی موجب گلایه بسیاری از اهالی شده است.

رسول طلایی با اظهار تأسف از اینکه اهالی روستا با کمبود جدی آب مواجه هستند، در پاسخ به این سؤال که مسئولان برای تأمین آب آشامیدنی چه اقدامی انجام دادند گفت: اگرچه از دوم دی‌ پارسال، مجوز حفر چاه در پلاک ۱۶۷ سینه برآباد با عمق ۲۰۰ متر از آبفای خراسان رضوی گرفته شد و بر اساس آن  قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)چاه هم حفر کرد اما متأسفانه تاکنون از سوی آبفا بهره‌برداری نشده است.

وی افزود: حفر چاه یاد شده در ۱۶ اردیبهشت امسال به پایان رسید، ضمن اینکه شورا و دهیاری همکاری لازم را برای تأمین سوخت جرثقیل داشته‌اند و از سویی کیفیت آب چاه بسیار عالی بوده و به لحاظ املاح مشکلی ندارد.

رئیس شورای اسلامی روستای برآباد در خصوص شبکه انتقال آب از این چاه به شبکه آب‌رسانی روستاهم گفت: به رغم این‌که شورای اسلامی این روستا آمادگی خود را برای کانال کنی اعلام کرده، اما آبفا برای رفع مشکلات اقدامی انجام نداده است.

طلایی افزود: مردم روستا در حال حاضر آب آشامیدنی مورد نیازشان را بسیار سخت و به صورت قطره چکانی تأمین می‌کنند، گرچه مردم روستا آب را از قنات سینه برآباد برداشت می‌کنند، اما در همان مسیر که مادر چاه قنات قرار دارد، برخی شرکت‌های صنعتی معدنی معادن سنگ‌آهن سنگان با چاه‌هایی که دارند بی‌رویه برداشت آب دارند و قنوات سینه و ده برآباد را در معرض خطر و تهدید خشک شدن قرار داده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع آب شرب ساکنان بزرگترین روستای خراسان رضوی از ۷ صبح تا ۱۲ شب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..