تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پس لرزه وعده زاکانی برای توزیع گوشت /قبلا در ایام انتخابات کباب می دادند /رأی گرفتن به قیمت تحقیر ملت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی انتخاباتی تلویزیونی گفته: «روزی ۱۲۰ تن گوشت توزیع می‌کنیم و آن را افزایش می‌دهیم با نرم‌افزارهای موبایلی به اندازه نیاز مردم درب منزل به آنها تحویل خواهیم داد.»

آنگونه که اصلاحان نیوز روایت کرده، کامبیز نوروزی، حقوقدان در انتقاد از او نوشت: البته پیش از این در چنین ایامی کباب می‌دادند.

رأی گرفتن از مردم با ‌وعده توزیع گوشت جز تحقیر ملت نیست. تنها کاری که خیلی خوب بلدند.

نامزدی که می‌خواهد با چنین وعده حقارت‌باری از ملت رأی بگیرد ملت و جمهوریت را در همین حد حقیر می‌بیند و تا همینجایش موجب خفت نهاد ریاست جمهوری به عنوان نماینده حاکمیت ملی است.

27218




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پس لرزه وعده زاکانی برای توزیع گوشت /قبلا در ایام انتخابات کباب می دادند /رأی گرفتن به قیمت تحقیر ملت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..