تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، سکه و ارز امروز / قیمت ها پایین آمد !!

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو قیمت طلا

به گزارش دلگرم به نقل از خبرآنلاین: هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۱۴ هزار تومانی و به قیمت ۳ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان رسید.

اما هر قطعه سکه امامی در بازار با کاهش ۶۷ هزار تومانی، به کانال ۳۰ میلیون تومان نزدیک شد و ۴۰ میلیون و ۸۵ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز پنج‌شنبه، ۲۴ خردادماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی) ۴۵ هزار و ۶۲۴ تومان یورو ۴۴ هزار و ۴۷۰ تومان سکه تمام بهار آزادی ۳۶ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان سکه امامی ۴۰ میلیون و ۸۵ هزار تومان نیم سکه ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ربع سکه ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان هر گرم طلای ٢۴ عیار ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان هر مثقال طلا ۱۴ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان هر انس طلا ۲۳۱۵.۴۷ دلار

قیمت طلا، سکه و ارز امروز / قیمت ها پایین آمد !!

قیمت طلا، سکه و ارز امروز / قیمت ها پایین آمد !!

قیمت طلا، سکه و ارز امروز / قیمت ها پایین آمد !!





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، سکه و ارز امروز / قیمت ها پایین آمد !!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..