تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشکیان: مجلس قانون می‌نویسد، اما هر کس کار خود را می‌کند/ ما از وزیر پرسیدیم چرا قانون را اجرا نمی‌کنید؟ دو سال در نوبت بود و نوبت به پاسخ نرسید/چرا یقه آدم‌هایی که بلد نیستند را نمی‌گیریم؟ / پزشک متخصص با قانون فعلی کمتر از ۲۵ میلیون می‌گیرد؛ در خارج از

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پزشکیان گفت:‌ مشکل این است که یقه آدم‌هایی که بلد نیستند را نمی‌گیریم و نمیپرسیم اینجا چه می‌کنید؟

به گزارش انتخاب، بخشی از سخنان پزشکیان در برنامه میزگرد اقتصادی در ادامه می‌آید:

ما اگر قانون را اجرا کنیم قانون باید مسیر را مشخص کرده باشد. هر تغییری سه اصل دارد. اینکه چه کسی مسئول است و چگونه باید عمل کند و چگونه باید پاسخگو باشد.

مجلس قانون می‌نویسد اما هر کس کار خود را می‌کند. قانون مبارزه با فساد می‌نویسند در حالی که اگر قوانین را اجرا کرده بودند هیچ فساد و رانتی صورت نمی‌گرفت.

حضرت علی می‌گویند من در برابر فلان کار گردن خود را گرو می‌گذارم. من اگر به قانون عمل کنم کسی از من نمی‌پرسد چرا به فلان امر عمل نکردید. 

ما از وزیر پرسیدیم چرا قانون را اجرا نمی‌کنید؟ دو سال در نوبت بود و نوبت به پاسخ نرسید، چون مدام داشتند قانون می‌نوشتند و تصویب می‌کردند

مشکل این است ما یقه آدم‌هایی که بلد نیستند را بگیریم و از او بپرسیم اینجا چه کار می‌کنید. 

ما مدیر بیمارستان داریم که درست عمل نمی‌کند و مردم را ضد انقلاب می‌کند و از آن طرف فوق‌العاده مأموریت می‌گیرد.

پزشک متخصص با قانون فعلی کمتر از ۲۵ میلیون می‌گیرد؛ در خارج از کشور به همین پزشک ۵ هزار دلار حقوق می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشکیان: مجلس قانون می‌نویسد، اما هر کس کار خود را می‌کند/ ما از وزیر پرسیدیم چرا قانون را اجرا نمی‌کنید؟ دو سال در نوبت بود و نوبت به پاسخ نرسید/چرا یقه آدم‌هایی که بلد نیستند را نمی‌گیریم؟ / پزشک متخصص با قانون فعلی کمتر از ۲۵ میلیون می‌گیرد؛ در خارج از»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..