تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کپی پرداری زاکانی از روی دست سعید جلیلی

 علیرضا زاکانی به مثابه سعید جلیلی شماره حساب برای دریافت کمک های مالی مردم برای تبلیغات را اعلام کرد.

کپی پرداری زاکانی از روی دست سعید جلیلی

علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مسیر سعید جلیلی پاگذاشت و شماره حساب برای دریافت کمک های مردمی اعلام کرد.

شماره حساب برای واریز کمک‌های مردمی به ستاد «علیرضا زاکانی» اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده، مخارج تبلیغات از کمک‌های مردمی صرفاً تأمین می‌شود و هیچ امتیاز ویژه ای برای عزیزانی که این ستاد را حمایت می‌کند در نظر گرفته نخواهد شد. با شما شفاف هستیم و آخرین مبالغ دریافتی از همین طریق اطلاع رسانی می‌شود.

شماره حساب اعلام شده مربوط به موسسه صندوق قرض الحسنه مس و به نام داوود طاعتی، سید محمود سیف الحسینی دارنده کارت صندوق قرض الحسنه صنایع مس ایران است.

حمایت جامعه اسلامی مهندسین از «قالیباف»

همچنین در ادامه حمایت ها از کاندیداها، جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای درخصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسماً حمایت خود را از محمدباقر قالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

عروج شهادت گونه رئیس جمهور محبوب و مردمی، شهید آیت الله رئیسی، مردم ایران را سوگوار کرد. اما ملتی که در مسیر اسلام و آزادگی، خون‌های بسیار داده است، همچون پولاد آبدیده، راه شهدا را با قوت ادامه می‌دهد و عروج خدمتگزاران هرچند که غمبار است اما در طی این طریق خللی ایجاد نخواهد کرد. انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری چهاردهم صحنه دیگری از انسجام ملی را در میهن عزیزمان رقم خواهد زد. ملت بصیر و هوشیار ایران می‌دانند که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مشارکت در انتخابات علاوه بر نمایش قدرت و انسجام ملی می‌تواند پشتوانه محکمی برای رئیس جمهور منتخب در اجرای امور در کشور و در صحنه بین‌المللی باشد.

جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یک تشکل اصولگرا، دارای ظرفیت و قدمت، همواره در انتخابات‌ها نقش ایفا نموده و این بار نیز در جلسات متمادی به بررسی سوابق و عملکرد کاندیداهای ریاست جمهوری پرداخت. نهایتاً با رای شورای مرکزی و شورای هماهنگی دبیران شعب استانی در سراسر کشور، ضمن احترام به همه کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات، حمایت خود را از جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌نماید. این تشکل بر این باور است که برای پیروزی کاندیدای مورد حمایت خود، تمامی ظرفیت کمی و کیفی جامعه اسلامی مهندسین را در سراسر کشور بسیج نماید و از سویی، برای به اجماع رساندن و وحدت کاندیداهای جریان اصولگرایی تلاش نماید.

جامعه اسلامی مهندسین به طرفداران پرشور کاندیداهای جریان اصولگرایی توصیه می‌کند که در آوردگاه چهاردهم ضمن رقابتها، رفاقت و احترام باقی باشد تا اگر به نقطه‌ای رسیدیم که قرارشد در کنار هم وحدت کنیم و کار را جلو ببرییم، زخمی بر دل دوستان باقی نمانده باشد.

این تشکل ضمن برپایی ستاد مرکزی انتخابات و معرفی رییس و ارکان ستاد، ستادهای استانی خود را نیز در حمایت از آقای دکتر قالیباف تشکیل می‌دهد و در هماهنگی کامل با ستاد مرکزی ایشان در تهران و سایر استان‌ها فعالیت خواهد نمود. جامعه اسلامی مهندسین، هم در مسیر پیروزی در انتخابات و هم ان شالله در پیشبرد دولت آتی آمادگی تلاش و مشاوره دلسوزانه در همه عرصه‌ها دارد.

در پایان، ملت شریف و با بصیرت ایران را به لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب فرامی خوانیم و امیدواریم که در سایه سار عنایات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و دشمن شکن در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کپی پرداری زاکانی از روی دست سعید جلیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..