تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جلسه شورای راهبردی ورزش آذربایجان شرقی

جلسه شورای راهبردی ورزش آذربایجان شرقی با حضور اعضای شورا و جمعی از مسئولان در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای راهبردی ورزش آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان شرقی، جلسه شورای راهبردی ورزش آذربایجان شرقی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، کوشافر، بنی نصرت، کشفیا، ششگلانی و جمعی از اعضای شورای راهبردی ورزش استان در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا امان زاده گزارشی جامع در خصوص وضعیت ورزش استان ارائه داد و ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان به بررسی مشکلات تراکتور پرداخت.

در ادامه نیز هر یک از اعضای شورا نظرات خود را اعلام کردند.

 ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هدف از تشکیل این جلسات بررسی راهکار‌های لازم جهت دستیابی به اهداف ورزشی است و در این جلسات از تجربیات بزرگان ورزش استان بهره مند می شویم.

وی افزود: تا زمانی که باشگاه های ورزشی در استان فعالیت نکنند فعالیت‌های ورزش قهرمانی به نتیجه نخواهد رسید و ما تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت ورزش استان انجام خواهید داد.

وی با اشاره به فاصله صنایع با ورزش اظهار داشت: متاسفانه با وجود افزایش جمعیت صنایع از ورزش فاصله گرفته است و همانند گذشته که بسیاری از صنایع دارای تیم‌های ورزشی بودند در حال حاضر چنین وضعیتی مشاهده نمی‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جلسه شورای راهبردی ورزش آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..