تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲ فیلم ترسناک دیدنی در مورد حمله خرس؛ از Into the Grizzly Maze تا The Revenant

فیلم ترسناک خرس کوکائینی ساخته الیزابت بنکس در مورد یک خرس سیاه است که پس از مصرف مواد مخدر در جنگل های جورجیا دست به کشتار می زند. داستان این فیلم بدین شرح است: هنگامی که یک خرس سیاه ۲۵۰ کیلوگرمی چیزی حدود ۳۵ کیلو کوکائین را مصرف می کند، کنترلش را از دست داده و دست به کشتار و ویرانی می زند و در مدت کوتاهی تحت تعقیب یک تیم عجیب و غریب متشکل از نیروهای پلیس، گردشگران، نوجوانان و جنایتکاران قرار می گیرد.

12 فیلم ترسناک در مورد حمله خرس

فیلم Cocaine Bear از داستان واقعی سقوط هواپیمای یک قاچاقچی مواد مخدر در سال ۱۹۸۵، گم شدن کوکائین ها و خرس سیاهی که آن ها را می خورد، الهام گرفته شده است، یک کمدی تاریک که طرفداران فیلم های ترسناک مربوط به حیوانات را به وجد آورد. برای کسانی که بعد از خرس کوکائینی به فیلم های مشابه بیشتری برای تماشای نیاز دارند، چندین فیلم پرتعلیق دیگر درباره خرس ها فهرست کرده ایم که ارزش دیدن دارند. برخی ممکن است به شدت ترسناک باشند، برخی دیگر چندان ترسناک نیستند، اما شکی نیست که بهترین فیلم های ترسناک با موضوع خرس و حملات آن ها هستند که تماشاگران را از رفتن به جنگل به تنهایی منصرف خواهند کرد. بدین ترتیب در ادامه این مطلب قص داریم شما را با ۱۲ فیلم ترسناک هیجان انگیز در مورد حمله خرس آشنا کنیم.

12 فیلم ترسناک در مورد حمله خرس

۱۲- Prophecy (1979)

فیلم Prophecy یا پیشگویی به کارگردانی جان فرانکنهایمر، یک فیلم ترسناک در مورد حمله خرس است که یک خرس جهش یافته را در کانون توجه قرار می دهد. در این فیلم، زمانی که دکتر رابرت ورن (رابرت فاکسورث) و همسرش مگی (تالیا شایر) در مورد تأثیرات محیطی کارخانه کاغذسازی در ایالت مین تحقیق می‌کنند، شهر به میدان جنگی برای بقا تبدیل می‌شود. تحقیقات آنها حقیقت هولناکی را فاش می کند – زباله های سمی کارخانه کاغذسازی باعث به وجود آمدن کاتاهدین شده است، خرس غول پیکری که هرج و مرج ترسناکی را در شهری با مردمانی بی خبر از همه جا به راه می اندازد.

بینندگان با انتخاب فیلم Prophecy باید برای یک تجربه پرهیاهو و ترسناک آمادگی داشته باشند زیرا صحنه‌های اکشن فراوان و لحظات عجیب و غریب زیادی در این فیلم خواهد بود. یکی از صحنه هایی که در ذهن بینندگان ماندگار خواهد شد، حمله خرس جهش یافته به پسری در داخل کیسه خواب است. این نوجوان بیچاره با چنان قدرتی به سمتیک صخره پرتاب می شود که تنها ابری از پر از او باقی می ماند. این فیلم ممکن است بی نقص نباشد، اما به دلیل پیام محیط زیستی و سکانس های ترسناک بیش از حدش، یک جامعه طرفدار ویژه و خاص پیدا کرده است.

12 فیلم ترسناک در مورد حمله خرس

۱۱- Winnie the Pooh: Blood and Honey (2023)

وینی خرسه در فیلم وینی پو: خون و عسل به عنوان یک موجود ترسناک بازتعریف می شود. پس از رها شدن توسط کریستوفر رابین، پو و پیگلت وارد مسیری از کارهای هولناک می شوند. طبیعت بازیگوش آنها با خشم همراه با خشونت جایگزین می شود و در این ماجراجویی جدید، گروهی از زنان جوان که مشغول گشت و گذار در جنگل ظاهراً آرام هزار هکتاری هستند را مورد تهدید قرار می دهند. هنگامی که کریستوفر رابین سرانجام برمی گردد، یک حقیقت تکان دهنده را کشف می کند – دوستانی که زمانی برایشان ارزش زیادی قائل بود، اکنون به قاتلانی تشنه‌ی خون تبدیل شده اند.

اگرچه این فیلم بودجه کم و فاقد داستانی روشن است، اما با گرفتن یک داستان دوست داشتنی دوران کودکی و تبدیل آن به یک تجربه ترسناک، متفاوت از هر چیزی که قبلاً دیده شده است، راه خود را به قلمرو ترسناک کالت کلاسیک باز می یابد. طرفداران ژانر ترسناک قدردان روایت ترسناک و غیرمنتظره این فیلم با موضوعیت خرس ها خواهند بود- به ویژه شخصیت های دوست داشتنی که به هیولاهایی تشنه به خون تبدیل شده اند! برای تماشاگرانی که به دنبال چیزی واقعاً منحصر به فرد و ترسناک هستند، این فیلم بهترین گزینه است.

12 فیلم ترسناک در مورد حمله خرس

۱۰- Bear (2010)

فیلم ترسناک Bear که با یک داستان ترسناک مسلماً کلیشه ای شروع می‌شود، داستان یک زوج جوان را دنبال می‌کند که ماشینشان در یک منطقه خلوت خراب می‌شود. پس از رویارویی با یک خرس گریزلی کنجکاو که منجر به شلیک مرگبار به این حیوان می شود، جفت این خرس از راه رسیده و به شکلی وحشیانه به ماشین آنها حمله می کند. در شرایطی که این زوج با این موجود به شدت باهوش مبارزه می کنند و انتظار سرنوشت موهوم خود را می کشند، رازهایی آشکار می شود که حتی بدتر و زودتر از خرس، رابطه بین آن ها را تهدید می کند.

به جرات می توان گفت که انسان های این داستان به هیچ وجه ستاره های آن نیستند. با شخصیت های نسبتاً کم هوششان، خرس این فیلم را به عرصه ای برای درخشش خود تبدیل می کند. شایان ذکر است که دلیل حضور خرس در وهله اول این است که در حال انتقام به خاطر مرگ دوست خود است – چه دلیلی بهتر برای اینکه مخاطبان این فیلم طرفدار خرس داستان بوده و برایش دل بسوزانند؟!

12 فیلم ترسناک در مورد حمله خرس

۹- Maneater (2015)

در بحبوحه زمستان، یک عکاس و تیمش به سمت تندراهای آلاسکا رفته اند تا از این سرزمین یخ زده اما پرنور نهایت استفاده را ببرند. یک شکارچی باتجربه و صاحب یک لژ در همان نزدیکی ها از آنها استقبال می کند، کسی که با روایت افسانه انسان خوار، که خرسی با دندان ها و چنگال های تیز مانند فلز است، آن ها را به شدت دچار استرس و اضطراب می کند. فیلم Maneater که با عنوان Unnatural نیز شناخته می شود، ترکیبی بی نقص از دسیسه و حماقت را در خود دارد. با مجموعه ای از بازیگرانی که در فیلم های دیگر نیز درخشیده اند، جذابیت متقابل بین آنها چیزی است که این فیلم را نجات می دهد. از طرف دیگر شخصیت خرس در واقع انسانی است که یک لباس بی کیفیت از خرس را به تن کرده و به جای ترساندن مخاطبان، آن ها را خواهد خنداند.

12 فیلم ترسناک در مورد حمله خرس

۸- Into the Grizzly Maze (2015)

Into the Grizzly Maze داستان دو برادر را روایت می کند که پس از مدتی دور بودن از یکدیگر، دوباره در خانه دوران کودکی شان با هم جفت می شوند. آن‌ها تصمیم گرفتند در طبیعت وحشی آلاسکا به کوهنوردی بروند اما نمی دانند که این تصمیم عواقب هولناکی برایشان در پی خواهد داشت. زمانی که توسط یک خرس گریزلی به شکلی بی امان مورد تعقیب و تهدید قرار می گیرند، کابوس های این دو برادر به واقعیت بدل می شود.

در نگاه اول، Into the Grizzly Maze یک فیلم متوسط ​​با کیفیت فیلم های B به نظر می رسد که باید مستقیماً به بخش سرویس تماشای خانگی می رفت، که البته همینطور هم هست، اما این بدان معنا نیست که شایستگی چنین تنزل رتبه ای را دارد. این فیلم اکشن و ترسناک مهیج، تنش ثابت بسیار جذابی را در صحنه‌های مبارزه‌اش ارائه می‌کند و بازی‌های بسیار عالی از بازیگرانی مانند جیمز مارسدن، توماس جین و غیره را ارائه می‌کند. این فیلم تقریباً استاندارد یک فیلم حمله خرس است، بنابراین همه چیز آنطور است که مخاطبان از ابتدا از فیلمی در این ژانر تصور می کنند.

۷- Grizzly (1976)

یک خرس گریزلی ماقبل تاریخ با قد ۵ متر، وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم و تشنه خون و گوشت انسان، در حالی که توسط یک رنجر پارک ملی، یک خلبان هلیکوپتر باتجربه و یک طبیعت‌شناس مورد تعقیب قرار می گیرد، دست به کشتار می زند. در حالی که خرس به کشتن طبیعت گردها و کوهنوردان ادامه می دهد، سرپرست پارک ملی از تعطیل کردن آن امتناع می کند. در اوج این فیلم ترسناک با موضوع حمله خرس، خرس داستان خشم خود را در یک نبرد مرگ و زندگی که کلی و تیمش را در آستانه مرگ قرار می دهد، روی یک هلیکوپتر و سرنشینانش خالی می کند.

کلی که غم و اندوه مرگ رفقایش به شدت او را خشمگین و تحت تاثیر قرار داده است، برای آخرین بار با خرس روبرو می شود. او خرس را با بازوکا نابود می کند، و انفجار بزرگ ناشی از آن، پیروزی تلخی را رقم می زند. فیلم ترسناک گریزلی که یک سال پس از فیلم افسانه ای استیون اسپیلبرگ، آرواره ها، اکران شد، همان خط داستانی را دارد اما با حیوان متفاوت و مناظر متفاوت. در این راستا، گریزلی موفق می شود به نوبه خود یک داستان ترسناک کوچک زیبا در مورد یک خرس قاتل بسازد.

۶- Grizzly Man (2005)

مرد گریزلی نگاهی دلخراش و روشنگرانه به زندگی دو فعال حوزه حیات وحش خرس های گریزلی، تیموتی تردول و امی هوگنارد، است که در اکتبر ۲۰۰۳ در حالی که در آلاسکا با خرس های گریزلی زندگی می کردند درگذشتند. این فیلم زندگی تردول را دنبال می کند، در شرایطی که وی زندگی بی سروصدا و آرامی داشته و در میان این جانوران در خطر انقراض برای خود پناهگاهی پیدا کرده است. تردول عاشق این جانوران وحشی بود که در میان آنها زندگی می کرد، و در حالی که تمام عشق خود را صرف این حیوانات کرد، هرگز به درستی درک نکرد که این جانوران در نهایت هر چه باشند، شکارچیانی وحشی هستند. چیزی که در ابتدا به نظر می رسد یک فیلم مستند-درام برای ادای احترام باشد، با رویارویی مخاطبان با ایئ واقعیت خشن که چقدر این حیوانات می توانند خطرناک باشند، به پایان می رسد. به شکلی قابل درک، این فیلم تأثیر زیادی بر کارگردان، ورنر هرتزوگ گذاشت، زیرا او مطمئن نبود که بتواند از فیلم های مستند گرفته شده توسط تردول پس از سرنوشت ناگواری که برای او رخ داد، استفاده کند یا خیر.

۶- Arctic (2018)

پس از یک سانحه هوایی که او را در قطب شمال سرگردان می کند، مردی به نام اورگارد (با بازی مدس میکلسن)، باید بین ماندن در اردوگاه موقت خود با زنی که قصد نجاتش را دارد یا رفتن به یک پیاده روی خطرناک در دل طبیعت وحشی یکی را انتخاب کند. او که این پیاده روی دشوار و خطرناک را در پیش می گیرد، توسط یک خرس قطبی ترسناک نیز تعقیب می شود. هر فیلمی نمی‌تواند همزمان تاریک و ناامیدکننده به نظر برسد و در عین حال زیبا و نشاط‌آور نیز باشد، اما Arctic کار فوق‌العاده‌ای را برای ایجاد این ترکیب چالش‌برانگیز و نادر انجام می‌دهد. در حالی که ممکن است شبیه به فیلم استانداردی با داستانی در مورد بقا باشد، این فیلم با تلاش شخصیت میکلسن برای نجات زنی که همراه با او در قطب گرفتار شده است، عمقی بسیار آسیب پذیر و تاثیرگذار به داستان می بخشد.

۴- Annihilation (2018)

یک ماده مرموز به نام «سو سو زن» به آرامی از محل برخورد یک شهاب سنگ در سواحل آمریکا شروع به گسترش می کند. در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ماده مرموز و اینکه چرا هیچ کس از آن بیرون نیامده است، تیمی از دانشمندان وارد آن می شوند. آنچه آنها کشف می کنند این است که تعداد غیرقابل تصوری جهش ژنتیکی در انسان، گیاهان و حیوانات رخ داده است. هیولای جهش یافته در Annihilation به شدت ترسناک و خطرناک است. این خرس بدون توجه به ظاهر در حال پوسیدگی وحشتناکش، توانایی تقلید صدای قربانیان مرده خود را نیز دارد که از آن برای وحشت زده کردن و ترساندن گروه دانشمندان استفاده می کند. اگر چه این خرس تنها در دو صحنه ظاهر می شود، اما برای همیشه بینندگان را در وحشت فرو خواهد برد.

۳- The Revenant (2015)

یک شکارچی مرزنشین افسانه ای به نام هیو گلس (با بازی استادانه لئوناردو دی کاپریو) در سال ۱۸۲۳ هنگام کاوش در یک منطقه ناشناخته در اثر حمله خرسی ترسناک به شدت زخمی می شود. بر اساس یک روایت واقعی اما وحشتناک، گلس باید از توانایی های بقای خود برای یافتن راهی به سمت بقا و رسیدن به خانه استفاده کند، پس از اینکه تیم شکار همراهش، او را رها می کنند که بمیرد و به دنبال ادامه شکار خود می روند. گلس در جستجوی جان فیتزجرالد، معتمد سابقش که او را فریب داده و رها کرده است، متر به متر به پیش رفته و در جستجوی انتقام، سعی دارد به هر قیمتی که شده زنده بماند.

فیلم از مرگ بازگشته یا The Revenant با صدای آرام‌بخش جریان آب شروع می‌شود که مخاطب را به حالتی تقریباً مراقبه ای می برد. اما مدت کوتاهی بعد ضربه خود را وارد می کند – یک سکانس پر اکشن و بسیار پرتنش که به نظر می رسد در یک برداشت گرفته شده و یکی از ترسناک ترین و مهیج ترین سکانس های حمله حیوانات وحشی به انسان در تاریخ ژانر وحشت است. صحنه حمله خرس فوق‌العاده دلخراش و تقریباً آزاردهنده‌تر از آن چیزی است که بتوان آن را تماشا کرد.

۲- Backcountry (2014)

یک زوج شهرنشین برای کمپینگ به طبیعت وحشی کانادا می روند. الکس (جف روپ) یک طبیعت گرد کارکشته و باتجربه است، در حالی که جن (میسی پرگریم)، ​​یک وکیل، تجربه چندانی در این حوزه ندارد. او در نهایت موافقت می کند که الکس او را به مسیر کوهنوردی معروف به بلک فوت، یکی از مکان های مورد علاقه این طبیعت گرد، در اعماق پارکی طبیعی در همان حوالی ببرد. آنها اما گم می شوند و بعد از سه روز مسیر بازگشت را به تمامی از دست می دهند. وقتی این دو متوجه می‌شوند وارد قلمرو خرس‌ها شده‌اند، گم شدن به کمترین مشکلشان تبدیل می‌شود.

اگرچه فیلم Backcountry فضای جذابی و پرتنشی دارد، اما این خطر نسبت به سایر فیلم های ترسناک کمتر محسوس و زیرپوستی تر است. قربانیان به هیچ عنوان آمادگی چنین شرایط پرخطری را ندارند و خرس برای آن ها یک تهدید واقعی است. با این حال، این فیلم ترسناک بقامحور که به شدت دست کم گرفته شده است، مرتباً مسر داستان را تغییر می دهد تا بتواند هدف خود را بیان کند و تماشاگران را روی صندلی هایشان نیم خیز نگه دارد.

۱- The Edge (1997)

یک میلیاردر و همسر سوپرمدلش برای عکاسی به آلاسکا می روند. مردان گروه در جستجوی یک مکان مناسب و معقول برای عکس گرفتن به دل طبیعت می روند، اما هلیکوپتر آن ها در دل طبیعت وحشی سقوط می کند. چیزی که قرار بود یک تعطیلات خوشایند باشد، وقتی که این مردان رفته رفته طعمه یک خرس انسان خوار می شوند، به بازی مرگ و زندگی تبدیل می شود. فیلم The Edge یک درام اکشن دلخراش با بازی آنتونی هاپکینز و الک بالدوین است. این فیلم که سناریو آن توسط دیوید مامت نوشته شده است، انسجام خود را به عنوان یک فیلم اکشن حفظ می کند و صحنه های مبارزه بسیار خوبی را برای لذت بردن در اختیار مخاطبان قرار می دهد، اما این فیلم همزمان درام دلخراشی را به مخاطبان ارائه می دهد. و پایان آن که به شکل دردناکی غم انگیز و در عین حال راضی کننده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲ فیلم ترسناک دیدنی در مورد حمله خرس؛ از Into the Grizzly Maze تا The Revenant»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..